Inlägg från: Anonym (Tjej 20) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Anonym (Tjej 20)

Har inte vågat prova än, men ska fan prova! Ingen av er som skulle bli arg..? Typ förnedrad..? Vill ju inte skämma ut mig. 

Jag har nog tänkt börja prata lite lätt med någon jag tycker ser intressant och snygg ut och sen frågar jag. Haha. Ska samla mod till imorgon och testa, why not liksom :)

• Anonym (Tjej 20)

Haha jag ska testa imorgon. Om jag hittar någon som jag verkligen blir intresserad av! Det kan bli som ett litet experiment och om det funkar är det ju super, haha.

Jag är ingen vrickad brud, jag gillar grejen bara. Det är just att det är en främling som gör det spännande. 

Jag ska inte gå pang på bara, dom lär nog inte ta mig seriöst då. Jag får flörta lite och få dom att inse att jag inte är någon galning. Fast det kanske jag är om jag drar med okända killar hem. Obestämd 

Jag har alltid fått höra att jag är snygg och jag klär mig alltid snyggt och är väldigt tjejig :))

• Anonym (Tjej 20)
    Anonym (orka) skrev 2014-12-04 01:56:10 följande:

Fan vad fjuttiga killarna som svarar här är. Hade du frågat mig hade jag bett dig hålla käften innan du avslutade meningen, dragit ner dina byxor och knullat dig bakom ett hyllplan i affären. Sen när jag kom i dig skulle jag smiska din röv och gå.

Anonym (orkar) skrev 2014-12-04 07:49:41 följande:
    Fan vad fjuttig du är. Hade hon frågat mig hade jag dragit av henne trosorna och stoppat dom i munnen på henne redan INNAN hon påbörjat meningen, slängt upp henne på rullbandet framför kassörskan och alla kunder och knullat henne så hårt att kassamaskinen lossnar i gängorna. Sen när jag kom i henne skulle jag dra hennes röv framför streckkodsläsaren, be henne betala och gå.

Hahah orkar inte. 

So... Vart håller ni hus? Drömmer
  • Anonym (Tjej 20)
    galeg skrev 2014-12-04 17:19:53 följande:

En kille med standard och självrespekt skulle misstänka att något inte stämmer med dig, oavsett hur snygg eller ful du är. 

Hände detta mig (när jag ännu var singel) skulle jag fråga om du först ville äta middag med mig eller ta en öl. På så sätt kan jag få lite tid på mig att avgöra om du är sinnessjuk eller bara spännande och självsäker. 

Förstår att killar lär tro att man har en och annan skruv lös om man kommer med ett sånt förslag :)

Grejen är ju att jag bara vill dra hem killen direkt, inte ta någon öl eller prata över en middag. Känns inte lika spännande! 
  • Anonym (Tjej 20)
    carlf skrev 2014-12-04 17:44:51 följande:
    Vart brukar du handla eller gå på stan. jag får hålla till på samma ställe. men bli inte paff om jag tar dig med storm direkt;)
    Du får komma till Göteborg så kanske jag stöter in i dig :)
    Anonym (orka) skrev 2014-12-04 17:54:00 följande:
    Sthlm Solna. Kom, vi kan handla på stormaxi i Solna eller Willys i Sumpan. I maxi blir knullet lite lyxigare. Willys är för eldorado-aktigt.
    Haha är det så? Får ta mig till Sthlm så kan vi ju handla ihop. 
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-04 20:46:12 följande:
    Göteborg represent. Men går du igång på trashtalk så är jag inte rätt man för dig. Hårt sex däremot - välkommen ;)
    Göteborg säger du Drömmer Äh, det är la inte just snacket jag går igång på. Jag handlar oftast på Hemköp i nordstan, vi ses ;)

• Anonym (Tjej 20)
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-05 07:36:25 följande:
    Där handlar jag också ibland, titta efter en stilig karl med rutig skjorta och en stor bula mellan benen ;)
    Ska hålla utkik ;)
    Anonym (Nope..) skrev 2014-12-05 08:08:16 följande:

Detta är nå´t lurt, hade jag tänkt. Antingen mår tjejen dåligt och har psykiska problem/taskig självkänsla lr så blir jag rånad på ett lr annat sätt.

Morning Star skrev 2014-12-05 08:43:37 följande:

Tyvärr är det ju så ovanligt att tjejer tar såna initiativ, så jag skulle inte ta det på allvar, utan misstänka att det är dolda kameran eller nån sorts lurendrejeri som upplägg för ficktjuvar, eller nåt. Jag tror nog att du skulle få försöka en lite mjukare approach, typ börja snacka lite allmänt och föreslå en fika på cafét intill, innan du kommer med mer fysiska förslag. Som flera andra har sagt så behöver "vi" förstå att du är fullt normal och seriös, innan vi kan slappna av och släppa tanken på att få ett "men det FÅR du inte, HAHA!" tillbaka om man säger ja direkt.

Jo förstår att många skulle bli misstänksamma då tjejer sällan gör sånt. Lite svårt att övertyga någon direkt att man inte är någon galning kanske men om vi lär känna varandra lite över en fika så försvinner spänningen i det hela ganska mycket. Men jag får ju börja lite mjukt och inte gå direkt på sak :)
    Acubens skrev 2014-12-05 10:39:13 följande:
    Det hela beror ju på om man redan har en partner eller inte.
    Fråga om det först innan du frågar om dom vill ligga. Om du är så frispråkig är det ju inget problem att fråga. 
    Jojo, det förstås. Skulle ju inte vara några problem att fråga det :)
    MikNis skrev 2014-12-05 11:26:21 följande:

Många hade blivit skrämda av din rättframhet.

Speciellt alfahannarna.

Det är väldigt dominerande att ta initiativet.  

Jo, det stämmer nog det du skriver. Är dock inte så dominant i vanliga fall så jag vet inte varför egentligen jag går igång på detta så mycket. :)

• Anonym (Tjej 20)
    Dr Nail skrev 2014-12-05 12:05:22 följande:

Om vi vänder på det dock. Jag har faktiskt en kompis som har (på fyllan) testat exakt samma strategi på olika kvinnor. "Hej, jag är så j-a kåt, vill ni ha sex, tjejer?"

Gissa hur många napp han fick?

Förmodligen var det inte så lyckat kan jag tänka mig :)
  • Anonym (Tjej 20)
    Dr Nail skrev 2014-12-05 12:22:56 följande:
    Han lyckades iaf skrämma skiten ur dem och få mig att skämmas.

Och han ser BRA ut.
    Haha! Har sett klipp där en tjej frågar om sex till 100 killar, nästan alla tackar ja. Sedan tvärtom, en kille frågar 100 tjejer, inte lika lyckat :) 
    ALEML skrev 2014-12-05 13:14:05 följande:

Jag skulle bli rädd, på tok för rakt på sak för att funka på mig, skulle fundera på hur jävla många andra du gjort så med...vill gärna känna mig lite speciell iaf.
    Skulle du däremot gå fram å fråga om en dejt skulle jag bli glad.

Tja, det är ju inte allas grej. Förstår att många tycker det är för snabbt på men det är ju det jag gillar. Vill helst inte gå på någon dejt innan då jag inte är ute efter den sortens relation just nu :) Det tappar även spänningen en del.
  • Anonym (Tjej 20)
    Anonym (Doktorn) skrev 2014-12-05 14:22:14 följande:
    Jag hoppas att du är medveten om vilket lågt värde du har av majoriteten av män.
    Du lever mycket fult och kommer av allmänheten att ses som en slampa.

Du bör söka hjälp snarast och upphöra med ditt destruktiva och farliga liv.
    Sex är för en man och en kvinna som älskar varandra och är i en relation, detta borde dina föräldrar ha uppfostrat dig till att förstå.

Hoppas att dina föräldrar får reda på vilka syndiga saker du skriver om på Internet så att de ger dig utegångsförbud!
    Haha jeez. Well, om folk ser mig som en slampa för detta så fine, dont giva a fuck. 

Vad ska jag söka hjälp för..? Är sex endast för en man och kvinna som älskar varandra? Du verkar en aning trångsynt. Du får gärna tycka så, jättegulligt men jag gör inte det.

Ja, hade gärna sett att mamma och pappa gav mig utegångsförbud för mina ''syndiga'' saker. Jag menar, jag som är 20 har ju svårt att tänka själv ;)
  • Anonym (Tjej 20)
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-09 12:22:03 följande:

Nå, hur har det gått? För det var inte du som kom fram i söndags på Hemköp i Nordstan? ;)

Haha I wish ;) Äh, har la gått sådär, om inte krogen räknas men det gör det ju inte. Får försöka samla mod i nyktert tillstånd också!
  • Anonym (Tjej 20)
    Anonym (fräschfaktor?) skrev 2014-12-10 02:13:37 följande:

Om någon skulle göra så, man eller kvinna, så hade jag bara tänkt på hur många omysiga sjukdomar de kunde bära på.

Hade nog inte velat ha sex med er om ni så vore inslagna i Gladpack.

Så du tror inte man är kapabel att skydda sig för att man ligger med många? Har aldrig haft någon könssjukdom i hela mitt liv faktiskt :) 
  • Anonym (Tjej 20)
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-10 08:35:10 följande:
    Det förstår jag, det gäller nog att inte tänka efter så mycket utan bara köra. Men lättare sagt än gjort.

Annars har du en här som du inte känner och som antagligen inte skulle tacka nej!

Lite wild and crazy det också...
    Ska komma ihåg det om jag inte lyckas! Nej men, jag vart faktiskt och handlade idag men du var ju inte där! Hur kan du dissa mig så? Flört
  • Anonym (Tjej 20)
    Anonym (Sten) skrev 2014-12-11 17:42:52 följande:

Den 20åriga slynan som skapat tråden berättar sin historia som ett besprutat luder.
    Är ganska lustigt att det finns folk som kan försvara en sån förstörd individ.

Haha, inte fått till det på ett tag Sten...? Kyss
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?