Smecker skrev 2015-11-17 14:17:22 följande:
Jag har aldrig ifrågasatt att det finns män och kvinnor som inte vill ha sexuella förslag av främlingar. Jag har ifrågasatt att du gör dig till talesperson för dessa ansiktslösa och namnlösa personer för att ge någon slags artificiell tyngd till din egen ståndpunkt. Sexuella övergrepp är överlägset vanligast i hemmet, av en känd förövare, så vad exakt var din poäng där..?
Så du HAR ändrat dig om annat? Intressant. Men det HÄR kommer du aldrig att ändra dig om?
Intressant att du tillmäter dig så stor betydelse. Det här är ett forum på internet, inte finalen i Hunger Games.
Jag har svarat på frågan. Förstod du inte svaret eller förstod du inte svaret?
Nej jag har inte gjort mig till talesperson. Jag har skrivit det jag tror, samt det jag vet. För jag vet faktiskt att det finns kvinnor som inte vill få frågan ?vill du knulla?från en främling. Jag vet kvinnor på mitt jobb, som gärna dansar när det bara är arbetsplatsen som träffas, men som inte vågar följa med till ett dansställen för att de upplever män där som jobbiga och påträngande. De vill inte få frågan vill du knulla, från en främling. Det vet jag.
Det finns massor av kvinnor här på familjeliv som beklagar sig över att visa män är så desperata, både på dejtingsajter, på krogen och via pm och så snabbt kommer med sexfrågor. Jag vet att flera av dessa kvinnor vill ha ett annat bemötande från män. Du brukar förresten stötta dessa kvinnor och nyligen beskrev du att dessa kåta män inte kan skilja på sin egen sexualitet från den de möter.
Du tror att du är så korrekt när du refererar till dina vänner, men jag undrar, hur många handlar det om egentligen ?.. Du har för övrigt ingen aning vad kvinnor som inte nappat på deras frågor känner? och det skiter du uppenbarligen i.
Varför skriver du om sexuella brott i hemmet? Det hör inte hit. Ja, jag vet att det är vanligaste stället för sexuella övergrepp och kvinnovåld, men det har inget med detta att göra. Håll dig till sak.
Kvinnor drabbas av både grova och lätta sexuella ofredande och tom våldtäkter på krogen, eller krogrelaterat som det kallas. (typ på väg hem från krogen) Det känns väldigt respektlöst om du försöker förneka det.
Du försöker hela tiden föringa mina åsikter pga att jag inte fått frågan ?vill du knulla ? men en tänkande och kännande person vet ofta i förväg vad hen inte tycker om. Jag vet tex att jag inte vill få frågan ?har du bajsat idag ?. Jag vill inte få frågan ?kan du lukta i min armhåla ?. Trots att jag inte har vara med om det vet jag att jag inte vill höra dessa frågor.
Dina argument att jag ändrat mig ang andra saker är väldigt märkliga.
Har du ändrat dig någon gång? Då kanske du ändrar dig om detta också. Efter ett tag kanske du kommer att tycka att det är respektlöst att fråga en helt främmande kvinna om hon vill knulla? och vem vet, du kanske börjar lägga upp bilder i helkroppstråden.
Jag tillmäter mig inte stor betydelse. Varför skriver du så? För att jag inte delar dina åsikter?