• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Anonym (Mattias)

Har du en fin rumpa och är duktig på att suga hade jag sagt ja.

• Anonym (Eeh)

Varför inte bara använda dejtingsajter och bespara dig den publika skammen?

• Meddelande borttaget
  • baam77

jag skulle misstänka att det skulle vara ett prank. 

• Anonym (Mattias)
    Anonym skrev 2024-09-15 02:05:31 följande:
    Ööööh jo? Hon har allt att förlora ju?
    Hur menar du?
  • Anonym (H)

Det finns gott om snygga människor och jag hade undrat vad det var för fel på en människa som var så framfusig/desperat

• Anonym (/)

Med tanke på att ingen kvinna velat ha mig hittills så hade jag tagit det som en provokation. Någon som ville göra sig lustig på min bekostnad.

• Meddelande borttaget
  • Rädddareninöden

Jag hade sagt ja utan tvekan för jag älskar sex och knulla. Så hade du fråga mig så hade du fått napp och ligg på engång.
    Bara att fråga väl, måste alla vara så moraslikt korrekta i det här jävla landet, och känna sig kränkta så fort man ser på någon.

• XDX
    Rädddareninöden skrev 2024-09-21 22:55:02 följande:

Jag hade sagt ja utan tvekan för jag älskar sex och knulla. Så hade du fråga mig så hade du fått napp och ligg på engång.
    Bara att fråga väl, måste alla vara så moraslikt korrekta i det här jävla landet, och känna sig kränkta så fort man ser på någon.

Medhåll! 

Och de som inte vill kan leva som de vill men inte pusha sina åsikter på oss andra. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Robert 832

Jag skulle nog ärligt talat anta att det fanns en baktanke med frågan och safe:a med att säga nej men för all del, börja en trend du så kanske det led tiden ger sig.

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?