• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Anonym (Går det?)
    Rikard skrev 2017-09-21 10:09:17 följande:

Det har hänt mig, åtminstone nästan. En muslimsk tjej från ett muslimskt land som inte hittade i stan och hade gått fel. Jag skulle åt samma håll så vi slog följe. Vi snackade i en timme ungefär, men inte ett ord om sex, innan hon plötsligt frågade om jag ville ligga med henne.
    Jag tror båda tänkte "engångsligg", men vi var ihop i sex år efter det och knullade som kaniner hela tiden.

Nu skojar du väl? var kom hon ifrån?
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-11 20:34:05 följande:

Ska komma ihåg det om jag inte lyckas! Nej men, jag vart faktiskt och handlade idag men du var ju inte där! Hur kan du dissa mig så? 

Hej!

Hittade du någon? :) Det bästa du kan säga är nog ?Kan inte jag få suga av dig?? Iallafall till mig :).
  • MilkshakeNy
    Anonym (Mattias) skrev 2018-04-26 16:12:37 följande:
    Hej!

Hittade du någon? :) Det bästa du kan säga är nog ?Kan inte jag få suga av dig?? Iallafall till mig :).
    4 år sedan, goodluck bro :I
  • Anonym (Mattias)
    MilkshakeNy skrev 2018-04-26 17:32:23 följande:

4 år sedan, goodluck bro :I

Hon har ju inte berättat hur det gick. Nyfiken.
  • Anonym (Hmm..)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-04 01:25:08 följande:

Haha jag ska testa imorgon. Om jag hittar någon som jag verkligen blir intresserad av! Det kan bli som ett litet experiment och om det funkar är det ju super, haha.

Jag är ingen vrickad brud, jag gillar grejen bara. Det är just att det är en främling som gör det spännande. 

Jag ska inte gå pang på bara, dom lär nog inte ta mig seriöst då. Jag får flörta lite och få dom att inse att jag inte är någon galning. Fast det kanske jag är om jag drar med okända killar hem.  

Jag har alltid fått höra att jag är snygg och jag klär mig alltid snyggt och är väldigt tjejig :))

Är "Väldigt tjejig" Varför misstänker jag att du ska övertyga oss att du är tjejig för att du egentligen inte är av kvinnligt kön . .

Hmm... Hade jag varit ute efter samma som dig hade inte jag behövt påpeka hur mycket tjej jag är. Hade sagt.

"Killar klarar ni av att hantera om en söt tjej kommer fram och flirtar?"

Hmm.. jag har faktiskt sagt rakt ut åt män när de varit attraktiva i både personlighet och utseende fast har inte velat mer än att egobooosta de lite iofs. Sex kanske blir för "stort" men flirta fram en träff hemma hos någon det borde ju inte vara omöjligt.
  • Anonym (Hmm..)
    prospicientia skrev 2017-07-30 12:14:04 följande:

Men hur gör man för att kommunicera fram vad man vill sen då? För man lär ju vilja olika saker och det kommer vara olika saker som betyder något för en själv och den andre. Om det väl sker en sådan sak vill man ju inte skrämma iväg tjejen, men det lär man ju göra! Och hon kommer tro att man inte vill. Eller också tycker hon inte om att man visar känslor...

Det är enkelt ni män spelar rysk roulette med pistolen mot ert skrev från och med ni kommit i kontakt med en kvinna så vad ni än väljer kan det gå åt helvete så lika bra att välja stolt och helhjärtat och hoppas på det bästa men räkna med det värsta! :Ð
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Hmm..) skrev 2018-04-26 18:48:52 följande:

Är "Väldigt tjejig" Varför misstänker jag att du ska övertyga oss att du är tjejig för att du egentligen inte är av kvinnligt kön . .

Hmm... Hade jag varit ute efter samma som dig hade inte jag behövt påpeka hur mycket tjej jag är. Hade sagt.

"Killar klarar ni av att hantera om en söt tjej kommer fram och flirtar?"

Hmm.. jag har faktiskt sagt rakt ut åt män när de varit attraktiva i både personlighet och utseende fast har inte velat mer än att egobooosta de lite iofs. Sex kanske blir för "stort" men flirta fram en träff hemma hos någon det borde ju inte vara omöjligt.

Alla uttrycker sig inte som du :).
  • Anonym (Hmm..)
    Anonym (Mattias) skrev 2018-04-26 19:01:22 följande:

Alla uttrycker sig inte som du :).

Nä men som sagt aldrig varit med om en tjej som behöver "påkalla" hur väldigt tjejig hon är och upprepar det var varannan gång. Hade en man sagt "jag är manlig" sjutton gånger hade jag tänkt varning han verkar inte helt hundra.
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Hmm..) skrev 2018-04-26 19:05:48 följande:

Nä men som sagt aldrig varit med om en tjej som behöver "påkalla" hur väldigt tjejig hon är och upprepar det var varannan gång. Hade en man sagt "jag är manlig" sjutton gånger hade jag tänkt varning han verkar inte helt hundra.

Jag tror hon tänker att den informationen kan påverka utfallet när hon frågar på stan. Därav vill hon att läsaren ska beakta det i sin bedömning. Visst händer det att folk ljuger om kön men ser inte någon vinning med det i detta fall.

Hur gammal är du förresten? :)
  • prospicientia
    Anonym (Hmm..) skrev 2018-04-26 18:54:02 följande:
    Det är enkelt ni män spelar rysk roulette med pistolen mot ert skrev från och med ni kommit i kontakt med en kvinna så vad ni än väljer kan det gå åt helvete så lika bra att välja stolt och helhjärtat och hoppas på det bästa men räkna med det värsta! :Ð

Jag får väl försöka visa mer gensvar nästa gång och flörta mer tillbaka så att hon ser att jag är intresserad för jag tror inte alltid det gått fram. Men allting är hopplöst svårt ändå. Det räcker inte att ha fått igång bollen tio meddelanden på en dejtingssida för då tycker plötsligt tjejen att man skrivit för mycket eller nåt annat så det är svårt över huvud taget. Och nu pratar jag alltså inte längre bara om att bli raggad på, utan rent allmänt. Jag har inte haft större framgång när det gäller att skaffa manliga vänner, det är lika svårt eller till och med svårare. 

Men naturligtvis blir man sårbar och lägger sig och gråter i en vecka ibland.

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?