• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • S c h n a
    Celines Essence skrev 2015-11-24 18:20:39 följande:

Fast om du läser trådstarten handlar TS idé om främlingar på just det sättet (dock inte just krogen),. Jag menar okänd man på samma sätt. Och jag har varit tydlig med det. Om någon annan menar något annat med "okänd", är det bättre att säga det. Flex gjorde det, så då blev vi snabbt överens.

Fast jag tror vi kan tolka TS olika med. Även om hon har något mer att säga än att fråga om han vill knulla så skulle hon kunna prata om både det ena och det andra och ändå förbli okänd för honom. Hon behöver inte alls hoppa fram bakom en bal toapapper för att det ska räknas.
  • S c h n a
    Celines Essence skrev 2015-11-24 18:12:24 följande:

Du kritiserar svar som jag gett Smecker, Så du måste se sambandet för att förstå.

Jo, men jag tycker inte att diskussionen håller sig till en enda röd tråd. Du blandar in diverse exempel jag har invändningar på, och du ställer dig frågande till flera påståenden i hans text. Jag behöver inte försvara samtliga hans påståenden för att kunna ha invändningar på ett av dina.
  • S c h n a
    S c h n a skrev 2015-11-25 11:26:36 följande:

Fast jag tror vi kan tolka TS olika med. //Även om hon har något mer att säga än att fråga om han vill knulla så skulle hon kunna prata om både det ena och det andra och ändå förbli okänd för honom.// Hon behöver inte alls hoppa fram bakom en bal toapapper för att det ska räknas.

Nu är jag trött. Formulerar om:

Fast jag tror vi kan tolka TS olika med. Även om hon har något mer att säga än att fråga om han vill knulla, så är hon väl ändå fortfarande okänd. Hon skulle kunna prata om både det ena och det andra med honom utan att det ändras. Hon behöver inte alls hoppa fram från bakom en bal toapapper för att det ska räknas.
  • Anonym (Seriös man)
    Celines Essence skrev 2015-11-24 19:04:40 följande:
    Så du jämför att få frågan "vill du knulla" av en främling med att komma fram och prata?

För mig går det inte att jämföra.

Jag vet att jag inte vill ha frågan "vill du knulla", när jag är på krogen.

Att du inte tar mina ord på allvar, känns respektlöst om något. Och det finns absolut ingen anledning att diskutera något med en person som anser sig veta mer om mig än jag själv gör.

Lågt
    Nej men det är klart att du inte vill det
    fullständigt medveten om det.

Min fråga är inte vill du ha en sån fråga

Frågan är ju mer   Varför vill du inte ha en sån fråga.....

Vi män gillar effiktivitet
    varför kasta bort en massa tid och energi  i onödan......

Ni kvinnor säger ju alltid
    att ni vill ha en seriös man
    men det gäller ju tydligen bara ibland........

Och hur i helvete skall vi kunna veta vad ni vill?
    Vi vill ju bara vara seriösa ärliga och effektiva
    och vi önskar naturligtvis samma sak......
  • Progressiv
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-02 02:21:48 följande:

Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla?

Skulle tackat ja, men först trott att hon drev med mig.
  • MightyMike
    Ordinär Man skrev 2016-06-08 08:59:24 följande:

Jag skulle nog tro att det var någon slags fälla. Tyvärr.

Ha ha.. Håller med. Det hade ju känts så random så man hade direkt anat socialt experiment på youtube.
  • holidodi

Män frågar kvinnor om de vill följa med hem och knulla, varför kan inte kvinnor göra det?

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?