• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Anonym (Fisken)
    prospicientia skrev 2017-07-30 12:14:04 följande:

Men hur gör man för att kommunicera fram vad man vill sen då? För man lär ju vilja olika saker och det kommer vara olika saker som betyder något för en själv och den andre. Om det väl sker en sådan sak vill man ju inte skrämma iväg tjejen, men det lär man ju göra! Och hon kommer tro att man inte vill. Eller också tycker hon inte om att man visar känslor...

Är det inte tjejen som ska vara den drivande i detta fallet?
  • Anonym (Fisken)
    Anonym (XxX) skrev 2017-07-30 12:24:11 följande:

Jag skulle knulla sönder dig med en gång.

Bakom en buske? ;)
  • prospicientia
    Anonym (Fisken) skrev 2017-07-31 13:54:28 följande:

Är det inte tjejen som ska vara den drivande i detta fallet?

Om det är hon som raggar på mig så är ju det logiskt, ja. Men i praktiken blir det knappast något om man inte vet hur man ska ge gensvar. Jag har blivit raggad på några få gånger i mitt liv, men det har naturligtvis inte lett till sex för det. Det är mer komplicerat än så.
  • Robert 832

Det är en bra idé. De flesta män är öppna för det.

I mitt fall hade jag ändå bjudit på middag eller iaf tagit en fika och pratat först men det beror på min egen preferens. Föredrar att veta nått om personen jag ligger med då ett viss mått av person kemi behövs

• Anonym (Vill inte att min fru vet.)

Hade turen att bli frågad för typ 25 år sedan. En tjej jag inte snackat med på samma fest kom fram till mig på utestället och frågade om jag ville följa med henne hem när stället stängde! Jag svarade pafft ja, och hon gled iväg. 

Väntade vid garderoben, och hon kom leende emot mig.(y) Vi var KK under några år och jag har bara varma tankar om henne! Flört

• Anonym (Fisken)
    Anonym (Vill inte att min fru vet.) skrev 2017-09-18 17:49:39 följande:

Hade turen att bli frågad för typ 25 år sedan. En tjej jag inte snackat med på samma fest kom fram till mig på utestället och frågade om jag ville följa med henne hem när stället stängde! Jag svarade pafft ja, och hon gled iväg. 

Väntade vid garderoben, och hon kom leende emot mig.(y) Vi var KK under några år och jag har bara varma tankar om henne! 

Chansen är ju stor att hon ser inlägget. :P
  • Mikebigcock

Hej Tjej 20

Om en tjej kom fram till mig och första meningen var: -vill du knulla?

Hade jag nog dragit mig undan

Men!

Om tjejen börjat småprata lite först och efter lite ordväxling frågat om jag vill knulla hade jag varit på direkt

Drömmer själv om senariet, vi borde kanske ses...

• Rikard

Det har hänt mig, åtminstone nästan. En muslimsk tjej från ett muslimskt land som inte hittade i stan och hade gått fel. Jag skulle åt samma håll så vi slog följe. Vi snackade i en timme ungefär, men inte ett ord om sex, innan hon plötsligt frågade om jag ville ligga med henne.
    Jag tror båda tänkte "engångsligg", men vi var ihop i sex år efter det och knullade som kaniner hela tiden.

• Pussan
    Rikard skrev 2017-09-21 10:09:17 följande:

Det har hänt mig, åtminstone nästan. En muslimsk tjej från ett muslimskt land som inte hittade i stan och hade gått fel. Jag skulle åt samma håll så vi slog följe. Vi snackade i en timme ungefär, men inte ett ord om sex, innan hon plötsligt frågade om jag ville ligga med henne.
    Jag tror båda tänkte "engångsligg", men vi var ihop i sex år efter det och knullade som kaniner hela tiden.

Och sen slutade ni?
  • Anonym (Fisken)
    Rikard skrev 2017-09-21 10:09:17 följande:

Lycko-ost! Man blir så jädra avis, alltså...
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?