• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Anonym (Banders)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-02 02:21:48 följande:

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? 
    Jag skulle tänka: aha nån som vill ha kul på andras bekostnad. Coolt Kräks
  • Anonym (Mx)

Om en snygg tjej kom fram på detta sätt, helt nykter i en vardagssituation, så skulle man undra om hon var psykiskt sjuk eller nåt.

• Anonym (Kanske det)

Jag hade nog först blivit orolig att jag var med i dolda kameran eller blåsningen. Men med en aning finess och några fler meningar innan själva frågan skulle jag nog gå igång på det. Nån liten ömsesidig flörtighet krävs nog.

• Anonym (Banders)
    Anonym (Kanske det) skrev 2024-06-08 00:51:28 följande:

Jag hade nog först blivit orolig att jag var med i dolda kameran eller blåsningen. Men med en aning finess och några fler meningar innan själva frågan skulle jag nog gå igång på det. Nån liten ömsesidig flörtighet krävs nog.

Jag skulle bli mer orolig över att jag hamnat i The Twilight Zone. Eller att jag hamnat i en psykos.
  • morozko

Jag har samma idé utan att jag är inte 20, tyvärr. För mig det är mest som social experiment, typ "hur folk ska reagera".
    Läst första 5 sidorna och nu vet jag svaret. Absolut vill inte bli polisanmäld, eller uppfattat som dum i huvudet.  Den trådet rädd mig från skam.

• Anonym (Lösaktigt folk inget partnermaterial)

Dumt beteende. Varför göra sig billig och avtrubbad. Skulle aldrig nedvärdera mig själv på det sättet. Självrespekten sätter stopp. 

• Anonym (Mogen kvinna)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-02 02:21:48 följande:
    Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..? Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

Jag köper direkt själva frågeställningen. Varför skulle det vara ett problem att tjejer är sugen och vill knulla och går fram till en kille och säger det? Vi lever i 2024 nu
    jag köper dock inte TS I ditt nick vill du att vi ska tro att du är tjej och 20. Ditt sätt att uttrycka dig avslöjar dig. Ingen tjej skulle välja att formulera sig så. Tänker inte på dom deltajer som rör sex och längtan att bli knullad på just det lite mer utmanande sättet. Utan hur du beskriver dig själv. Busted!!!

Så TS, nu är detta en gammal tråd, men undrar vad du egentligen vill. Runks till spännande svar????

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?