• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • HisingenSåKlarT

Jag skulle vilja våga fråga kvinnor som jag möter på stan eller i t .ex i affären..många gånger så känner jag för det efter att jag märker på vilket sett som tjejen kollar på mig..men vågar inte ännu..hade du frågat mig så hade jag följt med dig även om jag skulle vara nervös så hade min kåthet ändå vart så mycket större..

• Anonym (Moaq)

Inser mer och mer att det nog inte är speciellt svårt att få med sig nån hem, men mitt dilemma är ju att jag vill träffa den som stannar.

Ett tomt knull ger mig bara ångest efteråt.

Jag vill ha en seriös relation med ett levande och skönt sexliv där båda är lika nyfikna och villiga.

• Arctor

Nu är jag sambo, och hade tackat nej pga det, men jag tror att jag även hade tackat nej när jag var singel. Jag hade helt enkelt varit övertygad om att det var ett skämt eller liknande på min bekostnad, då det inte hör till vanligheten att kvinnor är så direkta, i synnerhet mot mig. 

• ManiLund

Jag hade funderat över det. Men hade nog liksom andra undrat över om det var ett skämt eller om det fanns nåt dolt kamerateam i närheten.

Just formuleringen "ska vi knulla?" kanske inte är det smidigaste.

Annars är det väl inte såå ovanligt med uppraggningar av främlingar på stan?

• Anonym (SåÄrDet)

Hade en kille gått fram oxh frågat hade drt blicit sexuella trakasserier

• Anonym (sexy)

Hej Jag var ute på stan med några kompisar och deras kompisar vi satt på en ute servering och pratade, då en av tjejerna lutade sig fram och viskade att hon skulle kunna tänka sig att bli tagen av mig under bordet!
    Jag svarade det låter trevligt men jag föredrar att ta dig i din säng, sagt och gjort hem till henne med taxi av med kläderna och i hennes säng.
    Helt ok att få sådana frågor.

• Anonym (MI)
    ManiLund skrev 2018-05-25 14:25:00 följande:

Jag hade funderat över det. Men hade nog liksom andra undrat över om det var ett skämt eller om det fanns nåt dolt kamerateam i närheten.

Just formuleringen "ska vi knulla?" kanske inte är det smidigaste.

Annars är det väl inte såå ovanligt med uppraggningar av främlingar på stan?

Föredrar du "göka"?
  • ManiLund
    Anonym (sexy) skrev 2018-05-29 23:23:32 följande:

Hej Jag var ute på stan med några kompisar och deras kompisar vi satt på en ute servering och pratade, då en av tjejerna lutade sig fram och viskade att hon skulle kunna tänka sig att bli tagen av mig under bordet!
    Jag svarade det låter trevligt men jag föredrar att ta dig i din säng, sagt och gjort hem till henne med taxi av med kläderna och i hennes säng.

Det var ju ett klokt och vettigt svar. Men vilken underlig önskan om att bli tagen UNDER bordet...men andemeningen gick ju iofs fram. Tur för dig och henne att du inte är en idiot som påpekade detta för henne.
  • Pussan
    Anonym (sexy) skrev 2018-05-29 23:23:32 följande:

Och nog blev du väl lite kåt av tanken att ta henne under bordet?
  • ManiLund

En av de underligaste uppraggningarna i mitt liv var på krogen, just under bordet. Vi kollade på varandra, men jag satt och snackade med kompisarna, samtidigt som jag masseerade hennes fitta med foten under bordet.

Tills vi resta oss upp och gick därifrån tillsammans, till allas förvåning...

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?