• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Miss Sunny
    Attraktiv skrev 2018-05-24 22:34:57 följande:
    Jag menar på t.ex. på krogen, där det finns fler halvsnygga än helsnygga... konkurrensen är mindre bland de halvsnygga tjejerna. Men en halvsnygg tjej är tillräckligt bra för mig. Hur som helst gillar jag mer när spänningen byggs upp än när det blir rakt på.
    Mmmm?.  Härligt med spänning som bygs upp, blickar och ögonflirt. Älskar kåta, heta blickar från karlar. 
  • Anonym (kille till tjej då)

Jag undrar om det hade funkat med det omvända???
    En kille som frågar en tjej om hon vill ligga? Låt oss säga att två st flirtar och man känner av en stämning i rummet och är själva. Ska man fråga om hon vill ligga eller rakt av? Eller närma sig och smeka nacken eller försöka kyssa och se hur det tas emot?

Jag vill gärna bli mer rak med tjejer! Och vill ligga mer. Hur hade det tagits av en tjej om en kille kom och fråga om hon ville knulla till en främling på gatan då? Skulle ni ta det som en komplimang eller skulle ni bli stötta eller vad. Jag som kille hade uppskattat om en tjej fråga ifall jag velat knulla! Och jag hade sagt ja, rakt av om jag fann henne attraktiv.

• Anonym (kille till tjej då)

Jag önskar att alla singeltjejer fråga så jämnt om dom va kåta på nån och tänkte tanken privat. Att dom istället fråga killen direkt. Hade vart världsfred då.

• Anonym (Kåt jaa)

Helt klart skulle fåså hon kom i om gånger :-P

• En manlig man
    Anonym (Kåt jaa) skrev 2021-10-17 09:40:32 följande:

Helt klart skulle fåså hon kom i om gånger :-P

Mycket välformulerad mening....
  • Anonym (not so primitive)

Vissa män utger sig verkligen för att vara extremt primitiva varelser, särskilt på nätet. Kanske för att det är en viss sorts män som samlas där, dvs de som är sexuellt frustrerade och sällan eller aldrig får ligga. Om jag ska utgå från ala killar jag känt inkl mina pojkvänner så tror jag de allra flesta skulle tacka nej till sex om en snygg tjej kom fram. Oavsett om de var singlar, De skulle som någon tidigare i tråden det som ett skämt och bli misstänksamma. De flesta är också ganska dåliga på spontana möten och behöver någon form av startbana eller att de fått en känsla för en person, flirtat vid flera tillfällen eller liknande.

Så nej helt vanliga killar skulle inte bete sig så desperat. Iallafall inte utan alkohol i kroppen eller om de var ute och festade och hade som mål att ligga.

Jag som tjej skulle funka likadant. Det måste ha uppstått en starkt känsla och sexuell kemi för att jag skulle tacka jag till en sexinvit från en attraktiv kille.

• Vandraren80
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-02 02:21:48 följande:

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

I ovan scenario så hade jag troligtvis haft ett mål och/eller planer, så brukar det vara.

Jag hade förmodligen sagt något i stil med "Är lite upptagen just nu, men ta mitt kik/messenger/whatsapp så kan vi höras lite senare. Kan du kl 19 ikväll?"

Då hade man dels fått möjlighet att i lugn och ro processa om detta egentligen är en bra ide, och även tänka igenom och bedöma eventuella rödflagg. Hade det inte känts riktigt hundra så hade jag ställt in. Beror ju även på ens humör osv den dagen. Men om erbjudandet varit tilltalande så varför inte? Ett sånt scenario i t.ex en affär känns ju faktiskt "renare" än samma scenario på en sunkig nattklubb.
  • Tobben

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

Skulle jag få frågan rakt av är jag lite osäker på utfallet. Men skulle hon inleda en konversation och få mig tänd och sedan med en smidig fråga få med mig hem så tror jag absolut att det skulle gå hem!
  • Lydig man

Jag kan bara utgå ifrån mig själv? Jag vill knulla med någon jag iaf känner och därför även tänder mentalt på.

Bara ett snyggt yttre räcker inte för mig, då kan jag lika gärna runka ;)

Dock är frågeställningen intressant.

En tjej kan ju ?alltid få med sig en kille hem? - dock kanske inte alltid den hon spanat in. Killar känns, överlag, inte lika nogräknade? Nu utgår jag ju bara ifrån egna erfarenheter genom åren men det är ändå min känsla?
  • ReigninChaos

Jag hade nog   misstänker att du  bar på   ett  antal könsjukdomar, eftersom det inte är normalt att man gör så. Framförallt inte  tjejer. Jag säger inte att det är något fel med det, men det är ovanligt! Jag hade misstänkt att något  var  lurt och försökt avlägsna mig så fort som möjligt! Och  då är jag ändå singel och gillar att knulla!

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?