• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Anonym (Verktum)
    missdi skrev 2017-07-04 05:18:31 följande:

Jag är en sexuell kvinna. Har många gånger sett ut en man jag velat knulla och sedan antingen visat honom att jag vill på olika sätt och lptit honom ragga upp mig eller helt enkelt gått fram. Sagt hur kåt han gör mig att jag skulle vilja knulla med honom. Ibland detaljerat hur jag vill känna honom djupt i fittan etc eller mer öppet. Att jag är kåt på honom öppen för det mesta etc. Tror aldrig jag fått ett nej. Bara kör på. Män gillar kåta kvinnor som ber om sex

Det är bara att gratulera.
    Själv skulle jag nog bli väldigt skeptisk. Tro att du försöker lura mig på något. Pengar? Bil? Lura in mig i något.
    Men du kanske snackar tillräckligt för att bygga ett förtroende?
  • Jonte71
    missdi skrev 2017-07-04 05:18:31 följande:

Jag är en sexuell kvinna. Har många gånger sett ut en man jag velat knulla och sedan antingen visat honom att jag vill på olika sätt och lptit honom ragga upp mig eller helt enkelt gått fram. Sagt hur kåt han gör mig att jag skulle vilja knulla med honom. Ibland detaljerat hur jag vill känna honom djupt i fittan etc eller mer öppet. Att jag är kåt på honom öppen för det mesta etc. Tror aldrig jag fått ett nej. Bara kör på. Män gillar kåta kvinnor som ber om sex

Du låter som en härlig kvinna, synd du inte raggat på mig. Fortsätt att ta för dig av livet!
  • Anonym (Går det?)

Det låter inte så vanligt direkt att en tjej ställer en sådan fråga till en kille i vardagslunken? Vanligtvis så är det väl internet eller bar som gäller men du kan ju försöka i alla fall rapportera hur det gick sen Glad

• LionQueen
    Jonte71 skrev 2017-07-04 22:04:55 följande:

Tack!
    Jag tror att man ska ta en hel del på lagom seriös nivå och du hade sett något jag inte sett.

Jo men så är det. Bara för att någon sticker ut på något sätt ska man ju inte anta att denne ljuger.
  • Anonym (Misogyn!)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-02 02:21:48 följande:

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

Föga förvånande. Ni kviñnor är lösaktiga hela bunten. Tyvärr.
  • LionQueen
    Anonym (Misogyn!) skrev 2017-07-04 22:20:29 följande:
    Föga förvånande. Ni kviñnor är lösaktiga hela bunten. Tyvärr.
    Ja för ingen kille har ju någonsin sett en fin tjej på stan som han vill ligga med. 
    Vad det nu är för fel med det.
  • Anonym (Misogyn!)
    LionQueen skrev 2017-07-04 22:32:15 följande:

Ja för ingen kille har ju någonsin sett en fin tjej på stan som han vill ligga med. 

Vad det nu är för fel med det.

Jag förmodar att ironi och sarkasm är två helt nya ämnen för dig kära du, eller har jag fel?

Och ja, dem flesta män tänker inte på det sättet. Jag själv tänker att tjejer är söta (inget mer än det), jag har inga såna tankar som du tror att alla "män" har. Att alla vill ligga med en tjej. Do some research before you speak!

PS: Rekommenderar dig att du googlar orden "Ironi ^ Sarkasm".
  • LionQueen
    Anonym (Misogyn!) skrev 2017-07-04 22:36:40 följande:
    Jag förmodar att ironi och sarkasm är två helt nya ämnen för dig kära du, eller har jag fel?

Och ja, dem flesta män tänker inte på det sättet. Jag själv tänker att tjejer är söta (inget mer än det), jag har inga såna tankar som du tror att alla "män" har. Att alla vill ligga med en tjej. Do some research before you speak!

PS: Rekommenderar dig att du googlar orden "Ironi ^ Sarkasm".

Har sett precis likadana kommentarer som varit seriösa, så hur skulle jag veta att du inte var det? Visste inte att det var krav på att vara tankeläsare för att få diskutera i ett forum.
    Vart har jag påstått att jag tror att alla män har sådana tankar? 

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?