• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • mattias147
    S c h n a skrev 2015-11-24 09:14:20 följande:
    Skrev jag det?
    Nej. Men vad anser du?
  • S c h n a
    mattias147 skrev 2015-11-24 09:16:53 följande:

Nej. Men vad anser du?

Att det beror på situationen.
  • S c h n a
    Celines Essence skrev 2015-11-24 06:25:06 följande:

Jo visst, men utan föregående blickar, känns onödigt snabbt, tycker jag.

Ja, men det är det nog ofta med.
  • mattias147
    S c h n a skrev 2015-11-24 09:23:11 följande:
    Ungefär som att det är helt okej att fråga en okänd kvinna om hon vill knulla. Inte det minsta respektlöst. Beroende på situationen. Såklart. Men om du inte heter Henrik Fexeus. Är det fortfarande att visa en okänd kvinna respekt att fråga om hon vill knulla?

(Var väl du som nämnde Henrik Fexeus tidigare).
  • mattias147
    S c h n a skrev 2015-11-24 09:23:11 följande:
    Rasten är slut, måste logga ut men svara gärna på frågan nedan. Jag skall försöka svara senare.
  • S c h n a
    mattias147 skrev 2015-11-24 09:34:38 följande:

Rasten är slut, måste logga ut men svara gärna på frågan nedan. Jag skall försöka svara senare.

Ingen brådska, jag kan vänta tills du får skriva med din ordinarie användare igen med. Har ändå lite mycket med att göra här just nu.
  • S c h n a
    Celines Essence skrev 2015-11-24 05:59:19 följande:

Ja, fast om man inleder med frågan vid allra första mötet förstår, när man aldrig sett varandra, (inga föregående blickar) förstår jag jag inte vad sammanhanget skulle vara.

Det jag vill att du ska komma ihåg är att mina inlägg är svar mot Smecker, där han skrivit att kvinnor som tycker att frågan är obehaglig är lättkränkta... Samt gjort paralleller till onyktra människor och att det ju kan finnas de som tycker det är jobbigt när män kommer fram och pratar, samt att jag gett mig själv och andra kvinnor som inte vill ha sex som exempel. Svaret har blivit att man inte kan ta hänsyn till lättkränkta människor och att jag personligen ju inte ens kan veta vad jag tänker och tycker. Hans bedömning att hans vänner är respektfulla och artiga behöver inte betyda att alla upplever det så.

Ja, jag har förstått att du inte ens i din vildaste fantasi kan komma på några såna situationer och sammanhang. Men jag tycker du har fått ett antal bra exempel från bl.a. MrFlex.

För dig verkar det dock krävas att mannen måste slänga sig fram bakom en dörr, hoppa upp ur en låda eller knacka på axeln för att räknas som okänd. Samt att frågan om sex ordagrant måste vara "vill du knulla" och att det inte får gå en enda sekund från att han får syn på henne tills han frågar. Han kanske rentav är tvungen att blunda och snurra runt några varv och sen gå till den första näsan pekar på, för att de ska räknas som okända för varandra?

Och ja, jag har noterat dina påminnelser. Men kan man inte få ifrågasätta delar av ditt resonemang utan att automatiskt hamna i ett motståndarlag och ställas till svars för samtligt alla andra som inte hållit med dig om precis allt du skrivit?
  • S c h n a
    S c h n a skrev 2015-11-24 11:36:14 följande:

Ja, jag har förstått att du inte ens i din vildaste fantasi kan komma på några såna situationer och sammanhang. Men jag tycker du har fått ett antal bra exempel från bl.a. MrFlex.

För dig verkar det dock krävas att mannen måste slänga sig fram bakom en dörr, hoppa upp ur en låda eller knacka på axeln för att räknas som okänd. Samt att frågan om sex ordagrant måste vara "vill du knulla" och att det inte får gå en enda sekund från att han får syn på henne tills han frågar. Han kanske rentav är tvungen att blunda och snurra runt några varv och sen gå till den första näsan pekar på, för att de ska räknas som okända för varandra?

Och ja, jag har noterat dina påminnelser. Men kan man inte få ifrågasätta delar av ditt resonemang utan att automatiskt hamna i ett motståndarlag //och ställas till svars för samtligt alla andra som inte hållit med dig om precis allt du skrivit?//

..och ställas till svars för samtligt alla andra som inte hållit med dig om precis allt du skrivit, skriver?
  • Anton Chigurh
    S c h n a skrev 2015-11-24 11:36:14 följande:
    Ja, jag har förstått att du inte ens i din vildaste fantasi kan komma på några såna situationer och sammanhang.

Men jag tycker du har fått ett antal bra exempel från bl.a. MrFlex.

Och ja, jag har noterat dina påminnelser. Men kan man inte få ifrågasätta delar av ditt resonemang utan att automatiskt hamna i ett motståndarlag och ställas till svars för samtligt alla andra som inte hållit med dig om precis allt du skrivit?
    Bra exempel från Flex.....!

Såvitt jag minns backade han en aning från dom exemplen.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • S c h n a
    Anton Chigurh skrev 2015-11-24 11:45:13 följande:

Bra exempel från Flex.....!

Såvitt jag minns backade han en aning från dom exemplen.

Ja, och vad jag minns var det väl för att Celine ändrade förutsättningarna för att räknas som okänd.
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?