• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Trollbeppe

Så länge du är beredd att ta ett nej är det bara att testa. Är man som ts beskrev sig (snygg, ung tjej) så tror jag det fungerar rätt bra. Men oavsett hur snygg man än är så blir det en del nej för varje ja, så det måste man lära sig hantera och inte sura för.

• prospicientia
    Trollbeppe skrev 2018-05-22 19:31:01 följande:

Så länge du är beredd att ta ett nej är det bara att testa. Är man som ts beskrev sig (snygg, ung tjej) så tror jag det fungerar rätt bra. Men oavsett hur snygg man än är så blir det en del nej för varje ja, så det måste man lära sig hantera och inte sura för.

Självklart blir det en del nej för en tjej som raggar också. Men det är tråkigt när killar blir förnärmade och började kalla dem för en massa fula saker och "det är för sådana som dig som..." En del tjejer är tydligen med om det. Kanske för att det inte är alla killar som gillar att tjejen tar initiativet samt för att en del killar känner sig objektifierade. Själv får jag en kick av att känna mig mig objektifierad som ett potentiellt ligg och det är det många andra som får, men alla killar fungerar ju inte så. 
  • Handyman

Jag skulle säga nej. Oavsett hur snygg och trevlig någon är så skulle jag inte kunna vara otrogen och göra något bakom ryggen på min tjej. Jag reser mycket i jobbet och det är många kvinnor som också gör det. Förvånansvärt många tycka vilja ta tillfället i akt när de är på hotell i annat land och miljö, speciellt om man är i baren oct tar ett glas vin efter en lång dag. Jag har fått en del ganska raka förslag och fråga om man vill ta ett till glas på rummet. Många av dessa har ring på fingret. Jag har aldrig nappat på något förslag. Jag har en kvinna hemma som jag inte vill såra på något sätt.

• Anonym (När jag var 23)

Jag var 23 år gammal, singel och inte knullat på 4 månader.

Polaren och jag gick på det lokala haket i en småstad. Hur tråkigt som helst. Helt plötsligt sätter sig en brud bredvid mig (vi kollade på ett band som spelade). Jag vänder mig till polare och säger "kolla vilken ful brud som satte sig bredvid mig".

Mer hinner jag inte säga fören hon lutar sig mot mig och säger "nahe, ska vi gå hem eller?".

Jag gjorde allt för att INGEN skulle se mig lämna stället med henne och det lyckades.

Sen hade jag mitt livs knull den natten och morgonen.

Så ja TS, funkar det för fula brudar så skulle jag tro det funkar för snygga. Skål

• Anonym (MI)

Låter som ett mission impossible.

Nära nog 100 % av alla killar skulle säga nej om en snygg tjej kom fram och frågade dem om att få knulla.

Kan inte tänka mig att någon skulle nappa på det.

• Anonym (Fisken)
    Anonym (MI) skrev 2018-05-22 21:54:17 följande:

Nära nog 100 % av alla killar skulle säga nej om en snygg tjej kom fram och frågade dem om att få knulla.

Jag hoppas att du är ironisk. Näranog ALLA killar (utom de upptagna) hade förstås tackat ja till en sådan invit.
  • Anonym (Pe)
    Anonym (Fisken) skrev 2018-05-23 01:03:14 följande:
    Jag hoppas att du är ironisk. Näranog ALLA killar (utom de upptagna) hade förstås tackat ja till en sådan invit.
    Jag hade tackat nej för jag hade antagit att det var något fuffens.
  • Anonym (Går det?)
    Anonym (MI) skrev 2018-05-22 21:54:17 följande:

Det låter jobbigt Tjejerna måste verkligen få kämpa 
  • Anonym (Fisken)
    Anonym (Pe) skrev 2018-05-23 08:39:12 följande:

Jag hade tackat nej för jag hade antagit att det var något fuffens.

Men det är ju bara du.
  • Pussan
    Anonym (Fisken) skrev 2018-05-23 01:03:14 följande:
    Många upptagna hade också tackat ja tror jag
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?