• Pussan

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Zombie von Rymmen skrev 2015-08-22 22:12:02 följande:

Varför kan det inte vara tvärtom, att det är killen som är knulldockan?

Iarwain skrev 2014-12-05 16:19:09 följande:
    Jag har också en bekant som kört med det tricket. Han fick mycket örfilar, men samtidigt ligga i stort sett varje utekväll.
    Precis så kan det vara. Och är ibland också. 
    Jag har aldrig frågat så rakt på sak som TS framställer det, men tanken kittlar. Tänk så läckert att bara gå fram till en kille och säga ¨Hej, snygging. Jag vill knulla med dig, vill du?¨
  • Pussan
    geg skrev 2015-10-30 07:19:42 följande:

Jag hade med all säkerhet tackat nej, eftersom du troligtvis legat runt alldeles för mycket redan för att jag ska finna dig attraktiv.... med andra främlingar dessutom. Förmodligen hade jag även tyckt lite synd om dig, och anat en sjukdom eller två.

Tro mig, det är inte det minsta synd om mig.
  • Pussan
    Jonte71 skrev 2015-10-31 18:25:59 följande:
    Har du gåptt fram till en okänd kille/man och frågat om han vill knulla? Jag hoppas att du har det för då är du min idol, för få tjejer säger vad de vill!
    Nej tyvärr kan jag inte bli idol här. Men tanken är grymt upphetsande och det kommer nog...!
  • Pussan

Förstår det. Visst är det synd? Hade jag varit kille och ställt frågan hade jag riskerat en örfil men det ska jag väl kunna klara mig ifrån?

• Pussan

Det är också en åldersfråga. Ju äldre vi tjejer blir ju mer lika killarna blir vi. Glada för alla knull!

• Pussan
    Anonym (Misogyn!) skrev 2017-07-04 22:20:29 följande:
    Föga förvånande. Ni kviñnor är lösaktiga hela bunten. Tyvärr.
    Lyckligtvis, tycker andra. Vi är olika.
  • Pussan
    Rikard skrev 2017-09-21 10:09:17 följande:

Det har hänt mig, åtminstone nästan. En muslimsk tjej från ett muslimskt land som inte hittade i stan och hade gått fel. Jag skulle åt samma håll så vi slog följe. Vi snackade i en timme ungefär, men inte ett ord om sex, innan hon plötsligt frågade om jag ville ligga med henne.
    Jag tror båda tänkte "engångsligg", men vi var ihop i sex år efter det och knullade som kaniner hela tiden.

Och sen slutade ni?
  • Pussan
    Anonym (Fisken) skrev 2018-05-23 01:03:14 följande:
    Jag hoppas att du är ironisk. Näranog ALLA killar (utom de upptagna) hade förstås tackat ja till en sådan invit.
    Många upptagna hade också tackat ja tror jag
  • Pussan
    Anonym (sexy) skrev 2018-05-29 23:23:32 följande:

Hej Jag var ute på stan med några kompisar och deras kompisar vi satt på en ute servering och pratade, då en av tjejerna lutade sig fram och viskade att hon skulle kunna tänka sig att bli tagen av mig under bordet!
    Jag svarade det låter trevligt men jag föredrar att ta dig i din säng, sagt och gjort hem till henne med taxi av med kläderna och i hennes säng.
    Helt ok att få sådana frågor.

Och nog blev du väl lite kåt av tanken att ta henne under bordet?
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?