Inlägg från: Anonym (Mattias) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mattias)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-11 20:34:05 följande:

Ska komma ihåg det om jag inte lyckas! Nej men, jag vart faktiskt och handlade idag men du var ju inte där! Hur kan du dissa mig så? 

Hej!

Hittade du någon? :) Det bästa du kan säga är nog ?Kan inte jag få suga av dig?? Iallafall till mig :).
  • Anonym (Mattias)
    MilkshakeNy skrev 2018-04-26 17:32:23 följande:

4 år sedan, goodluck bro :I

Hon har ju inte berättat hur det gick. Nyfiken.
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Hmm..) skrev 2018-04-26 18:48:52 följande:

Är "Väldigt tjejig" Varför misstänker jag att du ska övertyga oss att du är tjejig för att du egentligen inte är av kvinnligt kön . .

Hmm... Hade jag varit ute efter samma som dig hade inte jag behövt påpeka hur mycket tjej jag är. Hade sagt.

"Killar klarar ni av att hantera om en söt tjej kommer fram och flirtar?"

Hmm.. jag har faktiskt sagt rakt ut åt män när de varit attraktiva i både personlighet och utseende fast har inte velat mer än att egobooosta de lite iofs. Sex kanske blir för "stort" men flirta fram en träff hemma hos någon det borde ju inte vara omöjligt.

Alla uttrycker sig inte som du :).
  • Anonym (Mattias)
    Anonym (Hmm..) skrev 2018-04-26 19:05:48 följande:

Nä men som sagt aldrig varit med om en tjej som behöver "påkalla" hur väldigt tjejig hon är och upprepar det var varannan gång. Hade en man sagt "jag är manlig" sjutton gånger hade jag tänkt varning han verkar inte helt hundra.

Jag tror hon tänker att den informationen kan påverka utfallet när hon frågar på stan. Därav vill hon att läsaren ska beakta det i sin bedömning. Visst händer det att folk ljuger om kön men ser inte någon vinning med det i detta fall.

Hur gammal är du förresten? :)
  • Anonym (Mattias)

Har du en fin rumpa och är duktig på att suga hade jag sagt ja.

• Anonym (Mattias)
    Anonym skrev 2024-09-15 02:05:31 följande:
    Ööööh jo? Hon har allt att förlora ju?
    Hur menar du?
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?