• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Celines Essence
    MrFlex skrev 2015-11-14 11:26:15 följande:

Så fungerar det givetvis oftast men inte alltid. Det finns några få undantag där sex föreslagits redan innan man vet namnet på personen ifråga.

Hände mig senast på krogen för bara någon vecka sedan. Självklart är det alkoholen som talar...

Okej.

Jaja. Är båda nöjda med att ha sex med någon de inte ens vet om de klickar med, är det väl upp till dem(er)

Tacksam att jag aldrig behövt uppleva det bemötandet.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • MrFlex
    Celines Essence skrev 2015-11-14 14:23:24 följande:
    Okej.

Jaja. Är båda nöjda med att ha sex med någon de inte ens vet om de klickar med, är det väl upp till dem(er)

Tacksam att jag aldrig behövt uppleva det bemötandet.
    Jag är själv förvånad över den sexuella ytlighet jag bevittnat vid flera tillfällen. Min poäng är att det inte behöver skilja så mycket på män och kvinnors beteende på fyllan. Är man snygg så är det löjligt lätt, man behöver inte ens vara trevlig:)
  • Celines Essence
    MrFlex skrev 2015-11-14 14:30:26 följande:

Jag är själv förvånad över den sexuella ytlighet jag bevittnat vid flera tillfällen. Min poäng är att det inte behöver skilja så mycket på män och kvinnors beteende på fyllan. Är man snygg så är det löjligt lätt, man behöver inte ens vara trevlig:)

Okej. Kanske är kvinnor väldigt på, det märker ju inte jag som kvinna. Jag älskar att dansa med brukar aldrig drabbas av män som tränger sig på mig på något sätt alls. Män kanske är mer artiga och respektfulla. Vad vet jag.

Kan ju också vara så att jag inte ser tillräckligt bra ut. Jag har inte så mycket former tex.
  • MrFlex
    Celines Essence skrev 2015-11-14 14:36:55 följande:
    Okej. Kanske är kvinnor väldigt på, det märker ju inte jag som kvinna. Jag älskar att dansa med brukar aldrig drabbas av män som tränger sig på mig på något sätt alls. Män kanske är mer artiga och respektfulla. Vad vet jag.

Kan ju också vara så att jag inte ser tillräckligt bra ut. Jag har inte så mycket former tex.
    Det är nog väldigt individuellt. Det stora flertalet människor är nog ganska försiktiga och respektfulla i sin uppvaktning.
  • Celines Essence
    MrFlex skrev 2015-11-14 16:34:42 följande:

Det är nog väldigt individuellt. Det stora flertalet människor är nog ganska försiktiga och respektfulla i sin uppvaktning.

Jag tror faktiskt också flertalet är respektfulla och försiktiga. Vet inte om man drabbas lättare av direkta sexuella inviter om man själv är berusad. Jag är väldigt försiktig med alkohol på sådana ställen(vill kunna dansa utan problem i höga klackar)
  • Anonym (Hihihih)
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-04 07:49:41 följande:

Fan vad fjuttig du är. Hade hon frågat mig hade jag dragit av henne trosorna och stoppat dom i munnen på henne redan INNAN hon påbörjat meningen, slängt upp henne på rullbandet framför kassörskan och alla kunder och knullat henne så hårt att kassamaskinen lossnar i gängorna. Sen när jag kom i henne skulle jag dra hennes röv framför streckkodsläsaren, be henne betala och gå.

Now we are talking... Haha, älskar såna här svar på tal. Men alltså svårt för henne att betala tänker jag.
  • Smecker
    MrFlex skrev 2015-11-14 11:26:15 följande:

Så fungerar det givetvis oftast men inte alltid. Det finns några få undantag där sex föreslagits redan innan man vet namnet på personen ifråga.

Hände mig senast på krogen för bara någon vecka sedan. Självklart är det alkoholen som talar...

Jag har märkt att det verkar vara lättare för kvinnor att komma över sociala hämningar med alkohol som ursäkt. Det har bara hänt en gång att en kvinna kommit fram och frågat om jag vill knulla utanför krogmiljö, det var på universitetet.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    Celines Essence skrev 2015-11-14 14:36:55 följande:

På vilket sätt är en fråga om man vill knulla automatiskt oartig och respektlös?

Jag vet flera, både män och kvinnor, som haft framgång med den strategin. Har svårt att se dem som oartiga och respektlösa.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • lupus solitarius

För mig handlar det om vibration, om vi är på samma våglängd så skulle utan tvekan knulla dig på platsen. Om inte, så finns det ingen chans. För mig handlar det inte om utseende, för mig handlar det om kemi.

• Celines Essence
    Smecker skrev 2015-11-14 18:50:59 följande:

På vilket sätt är en fråga om man vill knulla automatiskt oartig och respektlös?

Jag vet flera, både män och kvinnor, som haft framgång med den strategin. Har svårt att se dem som oartiga och respektlösa.

Jag tycker inte det är respektfullt om en okänd man kommer fram till en kvinna, han inte haft någon kontakt med, och frågar om hon vill knulla.

Givetvis kan det bemötandet uppskattas av vissa kvinnor, men det hjälper inte mig, och oss kvinnor som inte är intresserade.

Jag tycker det är lika socialt inkompetent som att inleda mail, eller pm med frågan "vill du knulla". Samma sak gäller då. Vissa kvinnor kanske gillar frågan, men det blir inte mer rätt för det.

Så att dina kompisar gillar sådana direkta frågor bör inte vara utgångspunkten när män möter mig och andra kvinnor.

Har man däremot flirtat med en man, snackat lite, dansat, eller liknande, blir det däremot en helt annan sak.
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?