• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Anonym (Sten)

Den 20åriga slynan som skapat tråden berättar sin historia som ett besprutat luder.
    Är ganska lustigt att det finns folk som kan försvara en sån förstörd individ.

• Morning Star
    Anonym (Sten) skrev 2014-12-11 17:42:52 följande:
    Den 20åriga slynan som skapat tråden berättar sin historia som ett besprutat luder.
    Ja, det är märkligt, hörru, att det finns folk som tycker att andra människor ska få välja själva hur de vill leva sina liv. Tänk om såna åsikter skulle sprida sig, så att tjejer till slut bara skulle kunna gå runt och bestämma över sig själva utan att nån sa åt dem vad som är okej! Vilket kaos det skulle bli! Visst är det illa nog att de får köra bil och rösta, som om de vore riktiga människor?
  • Anonym (orkar)
    Morning Star skrev 2014-12-11 17:58:10 följande:
    Ja, det är märkligt, hörru, att det finns folk som tycker att andra människor ska få välja själva hur de vill leva sina liv. Tänk om såna åsikter skulle sprida sig, så att tjejer till slut bara skulle kunna gå runt och bestämma över sig själva utan att nån sa åt dem vad som är okej! Vilket kaos det skulle bli! Visst är det illa nog att de får köra bil och rösta, som om de vore riktiga människor?
    Hemska tanke! Det skulle vara rosa sockervadd och my little ponnys överallt! Förutom när det kommer besprutade luder som vill ha sex och sånt där annat äckligt. Då skulle dom tas åt sidan och talas tillrätta. Eller varför inte hotas med våldtäkt. It all makes sense!
  • Anonym (Jens)
    Morning Star skrev 2014-12-11 14:07:40 följande:
    Nu tycker jag att du är ganska trångsynt. Hur skulle du själv känna det om en tjej dömde dig som motbjudande bara för att du haft sex med andra tjejer innan henne?

Jag lever efter samma krav som jag har på min partner, så ingen dubbelmoral här om det är vad du tror. 

• Anonym (Tjej 20)
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-10 08:35:10 följande:
    Det förstår jag, det gäller nog att inte tänka efter så mycket utan bara köra. Men lättare sagt än gjort.

Annars har du en här som du inte känner och som antagligen inte skulle tacka nej!

Lite wild and crazy det också...
    Ska komma ihåg det om jag inte lyckas! Nej men, jag vart faktiskt och handlade idag men du var ju inte där! Hur kan du dissa mig så? Flört
  • Anonym (Tjej 20)
    Anonym (Sten) skrev 2014-12-11 17:42:52 följande:

Haha, inte fått till det på ett tag Sten...? Kyss
  • carlf
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-11 20:36:03 följande:
    Haha, inte fått till det på ett tag Sten...? Kyss
    Haha, jag ser inte dig som sten, hur kan han säga ett besprutat luder? bara för man har tankar och en vilja till allt det goda o trevliga i livet. 
     Nä jag tycker allt du ska våga och testa dina tankar så länge du själv njuter av det och inte skadar någon annan.
  • Anonym (orkar)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-11 20:34:05 följande:
    Ska komma ihåg det om jag inte lyckas! Nej men, jag vart faktiskt och handlade idag men du var ju inte där! Hur kan du dissa mig så? Flört
    Men hallå, jag var ju också och handla ju! Du kom inte fram och snacka! Eller vänta lite här nu, vi snackar om Willys på Viktor Rydbergsgatan va? Kom in mellan hyllorna med tacos och bakgrejer ungefär runt 17-tiden imorrn så tar vi en snabbis!
  • Anonym (Hände mig)
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-11 22:11:17 följande:

Men hallå, jag var ju också och handla ju! Du kom inte fram och snacka! Eller vänta lite här nu, vi snackar om Willys på Viktor Rydbergsgatan va? Kom in mellan hyllorna med tacos och bakgrejer ungefär runt 17-tiden imorrn så tar vi en snabbis!

Snyggt! ????
  • Anonym (Hände mig)
    Anonym (Hände mig) skrev 2014-12-12 08:44:48 följande:

Snyggt! ????

Frågetecknen skulle vara en smiley.

Få se nu om TS vågar.

Uppdatera hur det gick!

Detta är kul
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?