• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • ThomasA

Vaddå trosor?? Jag förutsätter att TS går med rumpan bar under en prydlig oskyldig kjol så att jag snabbt kan knuffa in dig i en provhytt och köra in den illa kvickt samtidigt som jag kväver dina sköna stön och skrik med ena handen....när vi väl ses;)

• Anonym (orkar)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-04 17:22:49 följande:
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-04 07:49:41 följande:Fan vad fjuttig du är. Hade hon frågat mig hade jag dragit av henne trosorna och stoppat dom i munnen på henne redan INNAN hon påbörjat meningen, slängt upp henne på rullbandet framför kassörskan och alla kunder och knullat henne så hårt att kassamaskinen lossnar i gängorna. Sen när jag kom i henne skulle jag dra hennes röv framför streckkodsläsaren, be henne betala och gå.

Hahah orkar inte. 

So... Vart håller ni hus? Drömmer
    Göteborg represent. Men går du igång på trashtalk så är jag inte rätt man för dig. Hårt sex däremot - välkommen ;)
  • Anonym (Moralfri)

Hade du slängt fram det snyggt som i meningen:

"Rakt på sak fråga kanske men, min kropp tycker om din kropp, ska vi låta dom fysa ihop?" 

Hade den frågan blivit ställd till mig så hade jag nog kollat av ifall min kropp reagerade likadant. Hade den gjort det så visst, kör bara!

Sex är sex, sex med känslor nått helt annat..

• Anonym (Tjej 20)
    carlf skrev 2014-12-04 17:44:51 följande:
    Vart brukar du handla eller gå på stan. jag får hålla till på samma ställe. men bli inte paff om jag tar dig med storm direkt;)
    Du får komma till Göteborg så kanske jag stöter in i dig :)
    Anonym (orka) skrev 2014-12-04 17:54:00 följande:
    Sthlm Solna. Kom, vi kan handla på stormaxi i Solna eller Willys i Sumpan. I maxi blir knullet lite lyxigare. Willys är för eldorado-aktigt.
    Haha är det så? Får ta mig till Sthlm så kan vi ju handla ihop. 
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-04 20:46:12 följande:
    Göteborg represent. Men går du igång på trashtalk så är jag inte rätt man för dig. Hårt sex däremot - välkommen ;)
    Göteborg säger du Drömmer Äh, det är la inte just snacket jag går igång på. Jag handlar oftast på Hemköp i nordstan, vi ses ;)

• Anonym (orkar)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-04 23:36:28 följande:
    Göteborg säger du Drömmer Äh, det är la inte just snacket jag går igång på. Jag handlar oftast på Hemköp i nordstan, vi ses ;)

Där handlar jag också ibland, titta efter en stilig karl med rutig skjorta och en stor bula mellan benen ;)
  • Anonym (Nope..)

Detta är nå´t lurt, hade jag tänkt. Antingen mår tjejen dåligt och har psykiska problem/taskig självkänsla lr så blir jag rånad på ett lr annat sätt.

• Morning Star

Tyvärr är det ju så ovanligt att tjejer tar såna initiativ, så jag skulle inte ta det på allvar, utan misstänka att det är dolda kameran eller nån sorts lurendrejeri som upplägg för ficktjuvar, eller nåt. Jag tror nog att du skulle få försöka en lite mjukare approach, typ börja snacka lite allmänt och föreslå en fika på cafét intill, innan du kommer med mer fysiska förslag. Som flera andra har sagt så behöver "vi" förstå att du är fullt normal och seriös, innan vi kan slappna av och släppa tanken på att få ett "men det FÅR du inte, HAHA!" tillbaka om man säger ja direkt.

• Acubens
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-02 02:21:48 följande:
    Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 
    Det hela beror ju på om man redan har en partner eller inte.
    Fråga om det först innan du frågar om dom vill ligga. Om du är så frispråkig är det ju inget problem att fråga. 
  • MikNis

Många hade blivit skrämda av din rättframhet.

Speciellt alfahannarna.

Det är väldigt dominerande att ta initiativet.  

• Dr Nail

Om vi vänder på det dock. Jag har faktiskt en kompis som har (på fyllan) testat exakt samma strategi på olika kvinnor. "Hej, jag är så j-a kåt, vill ni ha sex, tjejer?"

Gissa hur många napp han fick?

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?