• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Wildhunter
    Anonym (Hände mig) skrev 2014-12-02 10:40:50 följande:
    Det hände mig en gång för länge sen.
    En snygg kvinna kom fram på en konsert och sa: du är den snyggaste karl jag sett. Vill du ligga med mig?
    Jag blev helt ställd. Jag ser väl ok ut, men knappast snyggast. Jag svarade: eh eh eh, va? Nej tack. Mest av ren förvåning.
    Har tänkt på den händelsen många gånger sen. Ångrat mig också.
    Så om TS vill ragga brutalt ska hon byta några ord först i kanske fem minuter så killen i fråga hinner vara med på noterna. Då kommer hon få ligga så mycket hon orkar.
    Har samma historia... med en väldigt känd kvinnlig artist... av nån överidiotisk anledning fick jag för mig att säga nej.. den bittra eftersmaken har jag fortfarande kvar... över 20 år sedan..
  • Anonym (Tjej 20)

Har inte vågat prova än, men ska fan prova! Ingen av er som skulle bli arg..? Typ förnedrad..? Vill ju inte skämma ut mig. 

Jag har nog tänkt börja prata lite lätt med någon jag tycker ser intressant och snygg ut och sen frågar jag. Haha. Ska samla mod till imorgon och testa, why not liksom :)

• Norrkille

Vart finns sådan härlig tjej ;)
    De är inget fel med att vilja de, hade vart härligt om man hade råkat ut för en sådan upplevelse :)

• Robert 832

Nja, hade säkert kunnat säga ja men inte om ett krav var att aldrig ses igen.

• Jonte71

Det finns säkert ett gäng som bangat, antingen hade de blivit så ställda att de inte fattade vad som höll på att hända, att de var upptagna eller att du inte föll dem i smaken.

Själv har jag fantiserat om att en tjej tog den kontakten på ett ovanligt ställe för ett ragg, typ i kassa kön eller på trottoaren. Jag tror och hoppas att jag passat på och ha en bra stund genom att fråga med glimten i ögat om hon var beredd på antagningsprovet "konstpaus" en lockande kyss!!!Solig

Ler åt tanken!Skrattande

• pratglad och passionerad

Om jag hade varit singel och på rätt humör vore det nog inte omöjligt att förföra mig men det krävs lite finess, glimt och - viktigast av allt - humor.

Skulle en tjej verkligen fråga rakt på sak, i en butik, "vill du knulla?" så skulle jag reagera som flera andra här. Bli skeptisk, fundera på om det var något mentalt fel alternativt om det var nån som var desperat (ekonomi, droger). Möjligen skulle jag också fundera på om det var nåt socialt experiment etc.
    Tänd skulle jag inte bli, möjligen överraskad och glad över detta (att bli överraskad).
    Skulle skratta och svara nåt skämtsamt: "Nja, kanske inte just nu.. jag har tvättid" eller så..

Jag tror det skulle behövas nåt ärligt men samtidigt en viss stil, integritet.. Ett leende och ett mjukt; "hej. hoppas du inte tar illa upp men du är jättefin. du har inte lust att fika eller nåt..? Inte för att jag är sugen på fika egentligen men.. ;) "

Med rätt charm, humor och leende så vet man ju inte.. jag skulle nog propsa på att fika lite först, skulle vilja försäkra mig om att det inte handlar om nån galning.. :)

• Bogdanburek

Om tjejerna hade blivit mer framåt på de sättet...oh looord hahaha, jag hade gillat de iaf.

• jesper_78

Kör på bara! Gillar tanken! Om du är snygg så skulle jag tacka ja till att knulla dig, bara sådär. :)
    Men skulle bli misstänk eftersom det är få tjejer som är så rakt på.

• Anonym (Tjej 20)

Haha jag ska testa imorgon. Om jag hittar någon som jag verkligen blir intresserad av! Det kan bli som ett litet experiment och om det funkar är det ju super, haha.

Jag är ingen vrickad brud, jag gillar grejen bara. Det är just att det är en främling som gör det spännande. 

Jag ska inte gå pang på bara, dom lär nog inte ta mig seriöst då. Jag får flörta lite och få dom att inse att jag inte är någon galning. Fast det kanske jag är om jag drar med okända killar hem. Obestämd 

Jag har alltid fått höra att jag är snygg och jag klär mig alltid snyggt och är väldigt tjejig :))

• Anonym (orka)

Fan vad fjuttiga killarna som svarar här är. Hade du frågat mig hade jag bett dig hålla käften innan du avslutade meningen, dragit ner dina byxor och knullat dig bakom ett hyllplan i affären. Sen när jag kom i dig skulle jag smiska din röv och gå.

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?