• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Morning Star
    Anonym (Jens) skrev 2014-12-11 20:20:58 följande:

Jag lever efter samma krav som jag har på min partner, så ingen dubbelmoral här om det är vad du tror. 

Det är bra. Men jag motsätter mig fortfarande att du dömer såna som INTE ska bli din partner. Alla har inte samma värderingar som du, glöm inte det. Det finns inget rätt eller fel så länge man inte uppenbart skadar nån annan (och du kan omöjligt hävda att du tar skada av att TS har sex när du inte är involverad). Om du vill bli respekterad för att du håller på dig så måste du även respektera andra som väljer andra sätt att leva. 
  • Anonym (kille 25)

Hade du frågat mig om sex bara sådär, då hade jag undrat om det var en prank eller nåt. Hade det visat sig att du menar allvar så hade jag nog ändå tackat nej, för jag skulle tänka att "denna tjejen har säkert någon sjukdom. Undra hur många hon har frågat samma sak"

Så om jag hade varit dig då hade jag sökt nån random på nätet.

• damboo

Haha skulle säga nej på direkten om det var i en matbutik eller ute. Men ute på krogen så ja! Jag är fan lite sen med att skriva här märkte jag också höhö..

• Anonym (kille25)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-02 02:21:48 följande:
    Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 
    skulle bli lite chockad först i en sekund och sen förvånad på ett glatt sätt, och tackat ja, om jag inte var i ett förhållande just då eller hade någon annan på G
  • tiksmodnar

Det är väl bara att fråga. Jag hade tyckt det var awesome med en tjej som är rättfram. 

• Vandrare

BRA initiativ!! Hoppas fler tjejer/kvinnor följer i dina spår!!

Tack för att Du finns
  • Anonym (Kyssäkta)

Detta har faktiskt hänt här i Stockholm också. det hände mig.
    När jag var på hemväg från Clas Ohlsson så kom en tjej fram till mig, sa "hej" och sa sen "älskar du mej" sådär intensivt o laddat. Hon var väl cirka 35 år. Jag sa "javisst" och direkt därpå så fick jag en kram och en het tungkyss.
    Vi stod och kramades och kysstes i flera minuter. Sen gick vi tillsammans till en portuppgång, gick ner till källarplanet där hon sög av mig, hett och intensivt. Hon ville ha sex och jag sa "ja"...

• prospicientia

Nu livar jag upp en gammal tråd, men jag har alltid varit livrädd för att det ska hända för förr eller senare händer det nåt sånt här och då kommer jag vara helt handfallen och inte veta hur jag ska bete mig och hon kommer kanske inte ens fatta att jag ät intresserad. Och nu har det hänt! I en lite svårare situation än på stan - jag kommer starta en egen tråd om det - och ja, jag blev precis lika handfallen som jag befarat jag skulle bli och hon förstod nog inte att jag var villig. Och nu kommer det kanske aldrig hända mig igen. Har även dåligt samvete att jag inte lyckas kommunicera bättre. 

• DenGrönaAlien

Jag är själv sexberoende!! Jag skulle nog nekat dig om du skulle ragga upp mig på stan. Men skulle nog inte neka om det var på en klubb eller internet.. Låter konstigt jag vet xD (Kille)

• mickebusen

Jag skulle följa med dig hem

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?