• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Morning Star
    Anonym (Jens) skrev 2014-12-10 01:28:44 följande:
    Jag hade sagt nej då jag inte tänder på promiskuösa kvinnor.
    Du menar att du helst vill behöva övertala dem och att de egentligen inte är speciellt sugna på dig? Hm, tjatsex är väl inget som gör nån glad? Allra minst den som blir tjatad på.
  • Anonym (Jens)
    Morning Star skrev 2014-12-10 13:16:44 följande:
    Du menar att du helst vill behöva övertala dem och att de egentligen inte är speciellt sugna på dig? Hm, tjatsex är väl inget som gör nån glad? Allra minst den som blir tjatad på.
    Jag skulle kanske ha formulerat mig bättre, jag tänder inte på lösa kvinnor som har ett stort sexuellt bagage.
  • Morning Star
    Anonym (Jens) skrev 2014-12-10 17:20:07 följande:
    Jag skulle kanske ha formulerat mig bättre, jag tänder inte på lösa kvinnor som har ett stort sexuellt bagage.
    Varför inte? Är det inte bra att hon är erfaren så att hon vet vad hon gör?
  • Anonym (Jens)
    Morning Star skrev 2014-12-10 20:49:04 följande:
    Varför inte? Är det inte bra att hon är erfaren så att hon vet vad hon gör?

Nej, vetskapen om att en halv kommun tidigare har varit där och kladdat är direkt motbjudande, det gör personen i mina ögon väldigt motbjudande.

• traveler

Jag kan ju säga att även om jag hade varit singel så hade jag tyckt att det var olustigt och sagt nej.

Men jag är ju inte den enda killen i världen och om du kan stå ut med att eventuellt bli utskämd så är det väl bara att fråga på.

• Smecker
    Anonym (Jens) skrev 2014-12-11 11:38:52 följande:

Nej, vetskapen om att en halv kommun tidigare har varit där och kladdat är direkt motbjudande, det gör personen i mina ögon väldigt motbjudande.

En halv kommun? Även om vi tar Sveriges minsta kommun så blir det 1217 personer. Men om hon bara haft sex med en tiondel så många, 122 personer, så går det bra?
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Jens)
    Smecker skrev 2014-12-11 12:01:35 följande:
    En halv kommun? Även om vi tar Sveriges minsta kommun så blir det 1217 personer. Men om hon bara haft sex med en tiondel så många, 122 personer, så går det bra?
    Jag tror nog att du förstår att jag ordagrant inte menade en halv kommun, jag kunde lika gärna ha skrivit en hel skolklass, poängen var att jag finner det motbjudande med kvinnor som har haft många män mellan sina ben.
  • janpe066

Jag hade i alla fall blivit mycket förvånad eftersom jag aldrig varit med om detta och inte hört talas om att någon kille fått detta erbjudande.

Sedan tycker jag att det är lite synd att folk ser ner eller dömer din lust/fantasi bara för att du är tjej. Jag tycker tjejer har lika rätt till sin sexualitet som killar.

Kör på säger jag och lycka till, jag skulle helt klart kunna svara ja på en sådan fråga. Lycka till.....

• Morning Star
    Anonym (Jens) skrev 2014-12-11 13:23:19 följande:
    Jag tror nog att du förstår att jag ordagrant inte menade en halv kommun, jag kunde lika gärna ha skrivit en hel skolklass, poängen var att jag finner det motbjudande med kvinnor som har haft många män mellan sina ben.
    Nu tycker jag att du är ganska trångsynt. Hur skulle du själv känna det om en tjej dömde dig som motbjudande bara för att du haft sex med andra tjejer innan henne?
  • Anonym (L)

Ja varför inte? Ba kör på!

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?