Inlägg från: Anonym (Jens) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jens)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag hade sagt nej då jag inte tänder på promiskuösa kvinnor.

• Anonym (Jens)
    Morning Star skrev 2014-12-10 13:16:44 följande:
    Du menar att du helst vill behöva övertala dem och att de egentligen inte är speciellt sugna på dig? Hm, tjatsex är väl inget som gör nån glad? Allra minst den som blir tjatad på.
    Jag skulle kanske ha formulerat mig bättre, jag tänder inte på lösa kvinnor som har ett stort sexuellt bagage.
  • Anonym (Jens)
    Morning Star skrev 2014-12-10 20:49:04 följande:
    Varför inte? Är det inte bra att hon är erfaren så att hon vet vad hon gör?

Nej, vetskapen om att en halv kommun tidigare har varit där och kladdat är direkt motbjudande, det gör personen i mina ögon väldigt motbjudande.

• Anonym (Jens)
    Smecker skrev 2014-12-11 12:01:35 följande:
    En halv kommun? Även om vi tar Sveriges minsta kommun så blir det 1217 personer. Men om hon bara haft sex med en tiondel så många, 122 personer, så går det bra?
    Jag tror nog att du förstår att jag ordagrant inte menade en halv kommun, jag kunde lika gärna ha skrivit en hel skolklass, poängen var att jag finner det motbjudande med kvinnor som har haft många män mellan sina ben.
  • Anonym (Jens)
    Morning Star skrev 2014-12-11 14:07:40 följande:
    Nu tycker jag att du är ganska trångsynt. Hur skulle du själv känna det om en tjej dömde dig som motbjudande bara för att du haft sex med andra tjejer innan henne?

Jag lever efter samma krav som jag har på min partner, så ingen dubbelmoral här om det är vad du tror. 

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?