Inlägg från: Morning Star |Visa alla inlägg
  • Morning Star

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Tyvärr är det ju så ovanligt att tjejer tar såna initiativ, så jag skulle inte ta det på allvar, utan misstänka att det är dolda kameran eller nån sorts lurendrejeri som upplägg för ficktjuvar, eller nåt. Jag tror nog att du skulle få försöka en lite mjukare approach, typ börja snacka lite allmänt och föreslå en fika på cafét intill, innan du kommer med mer fysiska förslag. Som flera andra har sagt så behöver "vi" förstå att du är fullt normal och seriös, innan vi kan slappna av och släppa tanken på att få ett "men det FÅR du inte, HAHA!" tillbaka om man säger ja direkt.

• Morning Star
    Anonym (Doktorn) skrev 2014-12-05 14:22:14 följande:
    Jag hoppas att du är medveten om vilket lågt värde du har av majoriteten av män.
    Du lever mycket fult och kommer av allmänheten att ses som en slampa.

Du bör söka hjälp snarast och upphöra med ditt destruktiva och farliga liv.
    Sex är för en man och en kvinna som älskar varandra och är i en relation, detta borde dina föräldrar ha uppfostrat dig till att förstå.

Hoppas att dina föräldrar får reda på vilka syndiga saker du skriver om på Internet så att de ger dig utegångsförbud!

Jag hoppas att du är medveten om vilken låg trovärdighet din utsago om "majoriteten" har.
    Du talar mycket fult, och kommer av allmänheten att ses som trångsynt och intolerant.

Du bör söka hjälp att inse att andra människor har andra värderingar än du, och att det inte är "destruktivt" eller "farligt" för den skull.
    Sex är till för de människor som vill ha det, antingen med sig själva, med en eller flera vänner, eller med någon de älskar. Dina föräldrar borde ha uppfostrat dig att förstå att olika människor gör olika val i livet och att de flesta inte är speciellt intresserade av att kolla med dig först om det är okej.

Hoppas att dina föräldrar inte får reda på vilka egoistiska saker du skriver till andra människor på nätet, så att de slipper skämmas.

• Morning Star
    Anonym (Jens) skrev 2014-12-10 01:28:44 följande:
    Jag hade sagt nej då jag inte tänder på promiskuösa kvinnor.
    Du menar att du helst vill behöva övertala dem och att de egentligen inte är speciellt sugna på dig? Hm, tjatsex är väl inget som gör nån glad? Allra minst den som blir tjatad på.
  • Morning Star
    Anonym (Jens) skrev 2014-12-10 17:20:07 följande:
    Jag skulle kanske ha formulerat mig bättre, jag tänder inte på lösa kvinnor som har ett stort sexuellt bagage.
    Varför inte? Är det inte bra att hon är erfaren så att hon vet vad hon gör?
  • Morning Star
    Anonym (Jens) skrev 2014-12-11 13:23:19 följande:
    Jag tror nog att du förstår att jag ordagrant inte menade en halv kommun, jag kunde lika gärna ha skrivit en hel skolklass, poängen var att jag finner det motbjudande med kvinnor som har haft många män mellan sina ben.
    Nu tycker jag att du är ganska trångsynt. Hur skulle du själv känna det om en tjej dömde dig som motbjudande bara för att du haft sex med andra tjejer innan henne?
  • Morning Star
    Anonym (Sten) skrev 2014-12-11 17:42:52 följande:
    Den 20åriga slynan som skapat tråden berättar sin historia som ett besprutat luder.
    Är ganska lustigt att det finns folk som kan försvara en sån förstörd individ.
    Ja, det är märkligt, hörru, att det finns folk som tycker att andra människor ska få välja själva hur de vill leva sina liv. Tänk om såna åsikter skulle sprida sig, så att tjejer till slut bara skulle kunna gå runt och bestämma över sig själva utan att nån sa åt dem vad som är okej! Vilket kaos det skulle bli! Visst är det illa nog att de får köra bil och rösta, som om de vore riktiga människor?
  • Morning Star
    Anonym (Jens) skrev 2014-12-11 20:20:58 följande:

Jag lever efter samma krav som jag har på min partner, så ingen dubbelmoral här om det är vad du tror. 

Det är bra. Men jag motsätter mig fortfarande att du dömer såna som INTE ska bli din partner. Alla har inte samma värderingar som du, glöm inte det. Det finns inget rätt eller fel så länge man inte uppenbart skadar nån annan (och du kan omöjligt hävda att du tar skada av att TS har sex när du inte är involverad). Om du vill bli respekterad för att du håller på dig så måste du även respektera andra som väljer andra sätt att leva. 
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?