• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Zombie von Rymmen

Det har faktiskt hänt mig en gång. Halvt åtminstone. Det var förvisso nyårsafton, men det var vid 22 på kvällen ute på offentlig plats (torg/plaza) i staden där en lättare nyårsshow pågick (eller hade den kanske inte börjat än?) och hon var tämligen nykter. Det var inte allra första frågan hon slängde ut, tror vi hade småpratat lite en stund.

Blev smickrad och glad, men tackade vänligt nej då jag inte förmår ha sex med någon jag inte känner väl och känner mig trygg med. Där har du mitt svar.

Anonym (Nej tack) skrev 2014-12-02 09:05:18 följande:
    Låter som hybris. Nog för att avklätt och sexigt får många likes på IG o likn, men vad tror du dom flesta kvinnor skulle svarat/gjort om en okänd kille på 20 skulle komma fram och fråga om dom vill ligga?

Ett tips skulle vara att fundera på hur du värderar ditt yttre i förhållande till din person, hur du tror att andra värderar ditt yttre i förhållande till din person, sen diskret gå fram till en kille och förklara hur det ligger till och fråga om han kan tänka sig att göra det. Ligga alltså.

Om du däremot vill ha män som ser dig som en slampa/spermahink/en bit kött eller likn så kör på. Räkna dock med att ev en och annan som ser det så som jag gör, kan tänkas ringa polisen pga misstänkt prostitution.
    Varför kan det inte vara tvärtom, att det är killen som är knulldockan?

Iarwain skrev 2014-12-05 16:19:09 följande:
    Jag har också en bekant som kört med det tricket. Han fick mycket örfilar, men samtidigt ligga i stort sett varje utekväll.
    Jupp, också hört den historian. Bara man vågar och gör det sansat så går det till sist. De flesta ryggar förstås bort, en del ger örfilar, men den där tioende tackar ja enligt utsago.
  • Pussan
    Zombie von Rymmen skrev 2015-08-22 22:12:02 följande:

Varför kan det inte vara tvärtom, att det är killen som är knulldockan?

Iarwain skrev 2014-12-05 16:19:09 följande:
    Jag har också en bekant som kört med det tricket. Han fick mycket örfilar, men samtidigt ligga i stort sett varje utekväll.
    Precis så kan det vara. Och är ibland också. 
    Jag har aldrig frågat så rakt på sak som TS framställer det, men tanken kittlar. Tänk så läckert att bara gå fram till en kille och säga ¨Hej, snygging. Jag vill knulla med dig, vill du?¨
  • Jonte71
    Pussan skrev 2015-08-22 23:13:40 följande:
    Precis så kan det vara. Och är ibland också. 
    Jag har aldrig frågat så rakt på sak som TS framställer det, men tanken kittlar. Tänk så läckert att bara gå fram till en kille och säga ¨Hej, snygging. Jag vill knulla med dig, vill du?¨
    Jag hoppas att fler tjejer/kvinnor kittlas av tanken. Jag skulle gärna uppleva frågan! Skrattande
  • Underhill

Precis som du nämner så hör ju inte det till vanligheterna i vårt normaliserade samhälle...hm...så, visst, jag tror jag hade frågat: "va sa´ru"...eller bara "ja, eller hur"...men senare eventuellt blivit och känt mig lite smickrad, hur konstigt det än kan låta. Frågan är hur många singlar som hänger på ICA eller COOP, som är redo att låta mjölken surna ;)...även de behöver ju iofs handla och äta ;-P

E vi överens så kör vi
  • geg

Jag hade med all säkerhet tackat nej, eftersom du troligtvis legat runt alldeles för mycket redan för att jag ska finna dig attraktiv.... med andra främlingar dessutom. Förmodligen hade jag även tyckt lite synd om dig, och anat en sjukdom eller två.

• Paino

Jag trodde bara killar tänkte såhär. Se nån snygg ute, och tänka på sex.
    Jag skulle nog säga nej, skulle tro det var ett skämt.

• pappaX2

Jag hade nog blivit lite chockad, tackade faktiskt nej till ett telefonnummer en gång för jag var helt oförberedd på det. Lite snopet i efterhand för hon var söt och jobbade på Café! :)

Nu är jag mest inställd på det som sker runt sexet som kramar, närhet och mys. Även om jag har behov så hade jag säkert tackat nej av bara farten. Men klart att det hade varit en egoboost att få frågan av en ung kurvig tjej! :)

Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?