• Jonte71

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Det finns säkert ett gäng som bangat, antingen hade de blivit så ställda att de inte fattade vad som höll på att hända, att de var upptagna eller att du inte föll dem i smaken.

Själv har jag fantiserat om att en tjej tog den kontakten på ett ovanligt ställe för ett ragg, typ i kassa kön eller på trottoaren. Jag tror och hoppas att jag passat på och ha en bra stund genom att fråga med glimten i ögat om hon var beredd på antagningsprovet "konstpaus" en lockande kyss!!!Solig

Ler åt tanken!Skrattande

• Jonte71
    Pussan skrev 2015-08-22 23:13:40 följande:
    Precis så kan det vara. Och är ibland också. 
    Jag har aldrig frågat så rakt på sak som TS framställer det, men tanken kittlar. Tänk så läckert att bara gå fram till en kille och säga ¨Hej, snygging. Jag vill knulla med dig, vill du?¨
    Jag hoppas att fler tjejer/kvinnor kittlas av tanken. Jag skulle gärna uppleva frågan! Skrattande
  • Jonte71
    Pussan skrev 2015-10-30 23:44:32 följande:
    Tro mig, det är inte det minsta synd om mig.
    Har du gåptt fram till en okänd kille/man och frågat om han vill knulla? Jag hoppas att du har det för då är du min idol, för få tjejer säger vad de vill!
  • Jonte71
    Smecker skrev 2015-10-31 19:00:07 följande:
    Fast det vet du väl inte. Bara för att något inte händer dig så behöver det inte betyda att det är ovanligt.
    Helt sant, fast om det vore vanligt så hade jag sannolikt hört någon av mina grymt populära polare att de hade fått trevliga förslag!
  • Jonte71
    Pussan skrev 2015-10-31 23:23:53 följande:
    Nej tyvärr kan jag inte bli idol här. Men tanken är grymt upphetsande och det kommer nog...!
    Jag önskar dig lycka till!
    Att bli uppraggad så stimulerar även min fantasi!
  • Jonte71
    missdi skrev 2017-07-04 05:18:31 följande:

Jag är en sexuell kvinna. Har många gånger sett ut en man jag velat knulla och sedan antingen visat honom att jag vill på olika sätt och lptit honom ragga upp mig eller helt enkelt gått fram. Sagt hur kåt han gör mig att jag skulle vilja knulla med honom. Ibland detaljerat hur jag vill känna honom djupt i fittan etc eller mer öppet. Att jag är kåt på honom öppen för det mesta etc. Tror aldrig jag fått ett nej. Bara kör på. Män gillar kåta kvinnor som ber om sex

Du låter som en härlig kvinna, synd du inte raggat på mig. Fortsätt att ta för dig av livet!
  • Jonte71
    Anonym (Misogyn!) skrev 2017-07-04 22:20:29 följande:
    Föga förvånande. Ni kviñnor är lösaktiga hela bunten. Tyvärr.
    Nu hänger inte jag med, jag tycker mig läsa lite här och var att mån tycker att kvinnor vill för sällan samtidigt som det finns påståenden att kvinnor är för lösaktiga.

Jag tycker att det är bra när folk bejakar njutning, oavsett man eller kvinna.
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?