• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • Joda76

Tänk vad dålig förtjänsten varit på alla krogar om både män och kvinnor börjat med detta. Hälften hade försvunnit direkt till diverse obskyra sexaudienser och resten som nobbat eller nobbats hade dragit sig hemåt i förhoppningen "kanske nästa gång". Kvar lämnas personalen, som förhoppningsvis dragit lärdom av gästernas grågeställningar, och kan leva ut sina fantasier kring firmafester och dess sexuella aktiviteter på bardisken. Stackars krögare....

• Anonym (Seriös man)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-02 02:21:48 följande:
    Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

Ja är en man som älskar sex.
    Jag söker sex med kvinnor , par, grupper
    Jag har gått på olika klubbar både i Sverige och i europa
    i många år.

Därför vet jag att det finns ingen kvinna
    som skulle komma på tanken, att gå fram till en okänd man o fråga
    rakt på sak   vill du knulla.......

Jag vet att det är många mäns dröm
    att bli uppraggad för en stunds skön sex
    men det är och kommer alltid att förbli en mans dröm.

Ni kvinnor har ju oftast svårt att ta initiativ
    även i ett långt förhållande.
    Synd att ni skall vara så fina på er.....

• MrFlex
    Anonym (Seriös man) skrev 2015-11-13 12:36:23 följande:
    Därför vet jag att det finns ingen kvinna

som skulle komma på tanken, att gå fram till en okänd man o fråga
    rakt på sak   vill du knulla.......

Du har aldrig varit på en nattklubb eller finlandskryssning hör jag:)
  • Captain Obvious

Det har aldrig hänt mig. Men skulle det hända skulle jag antagligen bli väldigt smickrad och inte tacka nej. Spontansex är alltid kul...

• Anonym (Seriös man)
    MrFlex skrev 2015-11-13 13:21:23 följande:
    Du har aldrig varit på en nattklubb eller finlandskryssning hör jag:)
    Jo då
    många många gånger

Jag är har varit medlem i många, många år
    på klubbar som
    Haga
    Eden
    Adam o marie
    S o G
    och många andra
    Går också regelbundet
    på Manhattan   och på blue vision.....

Påpekas är att jag reser mycket i europa
    och även sett verkligheten där.....

Något mer du vill vete
    innan fantasierna tar vid?
  • MrFlex
    Anonym (Seriös man) skrev 2015-11-14 00:54:30 följande:
    Jo då
    många många gånger

Jag är har varit medlem i många, många år
    på klubbar som
    Haga
    Eden
    Adam o marie
    S o G
    och många andra
    Går också regelbundet
    på Manhattan   och på blue vision.....

Påpekas är att jag reser mycket i europa
    och även sett verkligheten där.....

Något mer du vill vete
    innan fantasierna tar vid?
    Men bara för att du inte upplevt det betyder inte att det aldrig sker. Jag har upplevt detta vid flertalet gånger, både mot mig och kompisar. Självklart finns det tjejer som är framåt och direkta med att de vill knulla.
  • Celines Essence
    MrFlex skrev 2015-11-14 01:14:39 följande:

Men bara för att du inte upplevt det betyder inte att det aldrig sker. Jag har upplevt detta vid flertalet gånger, både mot mig och kompisar. Självklart finns det tjejer som är framåt och direkta med att de vill knulla.

Det råkar inte vara så att ni hade byggt upp attraktion under kvällen...Tex snackat, flirtat, dansat, hånglat?
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • MrFlex
    Celines Essence skrev 2015-11-14 09:11:25 följande:
    Det råkar inte vara så att ni hade byggt upp attraktion under kvällen...Tex snackat, flirtat, dansat, hånglat?
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
    Så fungerar det givetvis oftast men inte alltid. Det finns några få undantag där sex föreslagits redan innan man vet namnet på personen ifråga.

Hände mig senast på krogen för bara någon vecka sedan. Självklart är det alkoholen som talar...
  • Anonym (Seriös man)
    MrFlex skrev 2015-11-14 11:26:15 följande:
    Så fungerar det givetvis oftast men inte alltid. Det finns några få undantag där sex föreslagits redan innan man vet namnet på personen ifråga.

Hände mig senast på krogen för bara någon vecka sedan. Självklart är det alkoholen som talar...
    Naturligtvis finns det alltid ett eller två undantagsfall.

Men kvinnor brukar fråga om man skall med hem o dricka choklad typ.....
    istället för att fråga om man skall med hem o knulla.....
  • Anonym (Seriös man)
    MrFlex skrev 2015-11-14 11:26:15 följande:

Naturligtvis finns det alltid ett eller två undantagsfall.

Men kvinnor brukar fråga om man skall med hem o dricka choklad typ.....
    istället för att fråga om man skall med hem o knulla.....
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?