• Anonym (Tjej 20)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Jag är helt seriös med denna tråden. Jag är fullt medveten om att detta låter en aning sjukt.

Jag är en snygg tjej. Har alltid fått komplimanger för mitt utseende. Blont långt hår, smal men en kurvig kropp. Jag är en typisk tjejig tjej, fint smink och snygga kläder alltså. 

Har inget seriöst förhållande och vill inte ha det nu heller. Men jag älskar sex och vill ha det ofta. Jag får enkelt ragg på krogen men där kan jag ju inte springa hela tiden. Ibland när jag handlar, ska åka någonstans och ser någon fin kille så har jag tänkt - ''Undra om han vill ligga?'' Aldrig kommit på tanken att fråga för det gör man ju inte..Eller? Haha.

Helt ärligt - Vad skulle du som kille tycka och svara om en tjej kom fram och frågade om du ville knulla? Jag är ingen vrickad brud. Vi behöver inte ses eller höras efteråt och du behöver inte bjuda mig på middag. Jag ser bra ut. Sååå är detta en väldigt väldigt dålig idé? 

• Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?
  • iowoeirjke
    Snake skrev 2015-11-17 19:28:51 följande:
    Jag håller med dig, jag tror att Anton Chigurh är jätteorolig nu.
    Orolig och orolig. Men spänningen finns där. Från hennes sida. Har sett i andra trådar - inte lika mkt i denna.
  • Celines Essence
    Smecker skrev 2015-11-17 13:59:13 följande:

Kontexten i min kommentar gäller krogen.

Jag har ingenstans påstått att jag tycker att det är respektfullt att fråga en okänd man eller kvinna om de vill knulla, jag har påstått att det inte automatiskt är respektlöst.

Jag är fullt medveten om att det finns nyktra människor på krogen, jag är en sådan själv. Det förtar inte min poäng.

Jag har varit tydlig med att jag visst tror att det finns kvinnor som uppskattar frågorna.

Problemet är att man inte kan veta det innan man ställer frågan.

När är det, enligt dig, respektfullt att ställa frågan "vill du knulla" till en helt okänd kvinna?
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Noname00

Tror nog dom flesta skulle svara ja om du ser bra ut eller om dom är lite på fyllan :)

• Celines Essence
    MrFlex skrev 2015-11-17 14:01:14 följande:

Är det verkligen så hemsk att fråga om sex på en krogen? Att fråga om man får bjuda på en drink är ju i de flest fallen samma sak fast förtäckt:) En fråga om sex kan givetvis ställas artigt, avslappnat och med glimten i ögat.

Fast om man gör det som du beskriver det tidigare i tråden är det en helt annan sak. Det som du beskriver ovan (artigt, avslappnat och med glimten i ögat) är svårt att genomföra om man inleder med orden "vill du knulla" vid det allra första mötet. Det krävs lite mer för att det faktiskt ska kännas just artigt, avslappnat och med glimten i ögat. Tyvärr förstår inte alla det.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anton Chigurh
    iowoeirjke skrev 2015-11-17 17:54:04 följande:
    Efter att ha följt denna och liknande trådar mellan S & C. E. misstänker jag att C. E. är rätt tänd på S. Sorry Anton.
    Mmm.....jag måste erkänna i sammanhanget att jag är tämligen imponerad här, för uppenbarligen så kan inte Smecker släppa bilden av hur fint ett par mjukisbyxor faller över Celines så otroligt välformade arsle...och detta trots att Smecker, enligt egen utsago då, är allt annat än kroppsfixerad.

Det är nämligen över två år sedan Celine lade upp bilden !!!

Imponerande.

Som sagt.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    MrFlex skrev 2015-11-17 14:01:14 följande:
    Är det verkligen så hemsk att fråga om sex på en krogen?

Att fråga om man får bjuda på en drink är ju i de flest fallen samma sak fast förtäckt:)

En fråga om sex kan givetvis ställas artigt, avslappnat och med glimten i ögat.
    Menar du verkligen på fullt allvar, Flex, att du inte fattar skillnaden mellan att ställa frågan  : "Får jag bjuda på en drink?"

...eller, ställa frågan: "Vill du knulla?"  Och frågan ställs till en individ du aldrig någonsin haft någon som helst kontakt med tidigare. 

Otroligt, Flex !!!
  • redwine

Självklart vill inte en kvinna höra
    vill du knulla....
    Finns inte många kvinnor som vill knulla

Kvinnor skall ju ha en relation först
    sen vet inte kvinnor hur man knullar, bara hur man älskar....

• Smecker
    Celines Essence skrev 2015-11-17 19:16:28 följande:

Nej jag har inte gjort mig till talesperson. Jag har skrivit det jag tror, samt det jag vet. För jag vet faktiskt att det finns kvinnor som inte vill få frågan ?vill du knulla?från en främling. Jag vet kvinnor på mitt jobb, som gärna dansar när det bara är arbetsplatsen som träffas, men som inte vågar följa med till ett dansställen för att de upplever män där som jobbiga och påträngande. De vill inte få frågan vill du knulla, från en främling. Det vet jag.

Det finns massor av kvinnor här på familjeliv som beklagar sig över att visa män är så desperata, både på dejtingsajter, på krogen och via pm och så snabbt kommer med sexfrågor. Jag vet att flera av dessa kvinnor vill ha ett annat bemötande från män. Du brukar förresten stötta dessa kvinnor och nyligen beskrev du att dessa kåta män inte kan skilja på sin egen sexualitet från den de möter.

Du tror att du är så korrekt när du refererar till dina vänner, men jag undrar, hur många handlar det om egentligen ?.. Du har för övrigt ingen aning vad kvinnor som inte nappat på deras frågor känner? och det skiter du uppenbarligen i.

Varför skriver du om sexuella brott i hemmet? Det hör inte hit. Ja, jag vet att det är vanligaste stället för sexuella övergrepp och kvinnovåld, men det har inget med detta att göra. Håll dig till sak.

Kvinnor drabbas av både grova och lätta sexuella ofredande och tom våldtäkter på krogen, eller krogrelaterat som det kallas. (typ på väg hem från krogen) Det känns väldigt respektlöst om du försöker förneka det.

Du försöker hela tiden föringa mina åsikter pga att jag inte fått frågan ?vill du knulla ? men en tänkande och kännande person vet ofta i förväg vad hen inte tycker om. Jag vet tex att jag inte vill få frågan ?har du bajsat idag ?. Jag vill inte få frågan ?kan du lukta i min armhåla ?. Trots att jag inte har vara med om det vet jag att jag inte vill höra dessa frågor.

Dina argument att jag ändrat mig ang andra saker är väldigt märkliga.

Har du ändrat dig någon gång? Då kanske du ändrar dig om detta också. Efter ett tag kanske du kommer att tycka att det är respektlöst att fråga en helt främmande kvinna om hon vill knulla? och vem vet, du kanske börjar lägga upp bilder i helkroppstråden.

Jag tillmäter mig inte stor betydelse. Varför skriver du så? För att jag inte delar dina åsikter?

Är det du som diskuterar eller är det alla som du tror skulle kunna tycka som du som diskuterar? Är det dig jag skall adressera eller alla andra?

Återigen, kontext. Jag vet att du har svårt att se olika kontext, men det är där den avgörande skillnaden ligger.

Det är korrekt att referera till mina vänner. Det finns oerhört många situationer i livet där man inte vet hur mottagaren känner. Om du försöker täcka in alla dessa så förstår jag varför du är som du är.

Varför tar du upp sexuella övergrepp på krogen? Vi diskuterar kvinnor och män som på krogen frågar män och kvinnor om de vill knulla, inte våldtar dem. Håll dig till sak. Vill du diskutera sexuella övergrepp på krogen går det bra att starta en tråd om det. Annars är det mer logiskt att oroa sig för sexuella övergrepp i hemmet.

Det har med personlighet att göra. En tänkande och kännande person vet med sig ifall hen har en historik av kategoriska uttalanden och ändra sig och agerar därefter.

Jag brukar inte komma med kategoriska uttalanden om saker som jag sedan ändrar mig om, och definitivt inte sådana som sedan ligger till allmän beskådan på ett publikt forum. Men det är jag det.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    Celines Essence skrev 2015-11-17 19:40:57 följande:

Jag har varit tydlig med att jag visst tror att det finns kvinnor som uppskattar frågorna.

Problemet är att man inte kan veta det innan man ställer frågan.

När är det, enligt dig, respektfullt att ställa frågan "vill du knulla" till en helt okänd kvinna?

Å andra sidan hör det till en grundläggande hörnsten i kommunikation att ställa frågor som man vill veta svaret på.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anton Chigurh
    Smecker skrev 2015-11-18 06:01:38 följande:
    Å andra sidan hör det till en grundläggande hörnsten i kommunikation att ställa frågor som man vill veta svaret på.
    När är det, enligt dig, Smecker, respektfullt att ställa frågan "vill du knulla" till en helt okänd kvinna ???
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?