Inlägg från: Anonym (orkar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (orkar)

Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?

Anonym (orka) skrev 2014-12-04 01:56:10 följande:

Fan vad fjuttiga killarna som svarar här är. Hade du frågat mig hade jag bett dig hålla käften innan du avslutade meningen, dragit ner dina byxor och knullat dig bakom ett hyllplan i affären. Sen när jag kom i dig skulle jag smiska din röv och gå.

Fan vad fjuttig du är. Hade hon frågat mig hade jag dragit av henne trosorna och stoppat dom i munnen på henne redan INNAN hon påbörjat meningen, slängt upp henne på rullbandet framför kassörskan och alla kunder och knullat henne så hårt att kassamaskinen lossnar i gängorna. Sen när jag kom i henne skulle jag dra hennes röv framför streckkodsläsaren, be henne betala och gå.
  • Anonym (orkar)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-04 17:22:49 följande:
    Anonym (orkar) skrev 2014-12-04 07:49:41 följande:Fan vad fjuttig du är. Hade hon frågat mig hade jag dragit av henne trosorna och stoppat dom i munnen på henne redan INNAN hon påbörjat meningen, slängt upp henne på rullbandet framför kassörskan och alla kunder och knullat henne så hårt att kassamaskinen lossnar i gängorna. Sen när jag kom i henne skulle jag dra hennes röv framför streckkodsläsaren, be henne betala och gå.

Hahah orkar inte. 

So... Vart håller ni hus? Drömmer
    Göteborg represent. Men går du igång på trashtalk så är jag inte rätt man för dig. Hårt sex däremot - välkommen ;)
  • Anonym (orkar)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-04 23:36:28 följande:
    Göteborg säger du Drömmer Äh, det är la inte just snacket jag går igång på. Jag handlar oftast på Hemköp i nordstan, vi ses ;)

Där handlar jag också ibland, titta efter en stilig karl med rutig skjorta och en stor bula mellan benen ;)
  • Anonym (orkar)

Nå, hur har det gått? För det var inte du som kom fram i söndags på Hemköp i Nordstan? ;)

• Anonym (orkar)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-09 23:42:26 följande:
    Haha I wish ;) Äh, har la gått sådär, om inte krogen räknas men det gör det ju inte. Får försöka samla mod i nyktert tillstånd också!
    Det förstår jag, det gäller nog att inte tänka efter så mycket utan bara köra. Men lättare sagt än gjort.

Annars har du en här som du inte känner och som antagligen inte skulle tacka nej!

Lite wild and crazy det också...
  • Anonym (orkar)
    Morning Star skrev 2014-12-11 17:58:10 följande:
    Ja, det är märkligt, hörru, att det finns folk som tycker att andra människor ska få välja själva hur de vill leva sina liv. Tänk om såna åsikter skulle sprida sig, så att tjejer till slut bara skulle kunna gå runt och bestämma över sig själva utan att nån sa åt dem vad som är okej! Vilket kaos det skulle bli! Visst är det illa nog att de får köra bil och rösta, som om de vore riktiga människor?
    Hemska tanke! Det skulle vara rosa sockervadd och my little ponnys överallt! Förutom när det kommer besprutade luder som vill ha sex och sånt där annat äckligt. Då skulle dom tas åt sidan och talas tillrätta. Eller varför inte hotas med våldtäkt. It all makes sense!
  • Anonym (orkar)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2014-12-11 20:34:05 följande:
    Ska komma ihåg det om jag inte lyckas! Nej men, jag vart faktiskt och handlade idag men du var ju inte där! Hur kan du dissa mig så? Flört
    Men hallå, jag var ju också och handla ju! Du kom inte fram och snacka! Eller vänta lite här nu, vi snackar om Willys på Viktor Rydbergsgatan va? Kom in mellan hyllorna med tacos och bakgrejer ungefär runt 17-tiden imorrn så tar vi en snabbis!
Svar på tråden Ragga upp killar ute och fråga om dom vill knulla..?