NIPT-test
Hej!
Någon här som har gjort NIPT-testet? Och i så fall hur såg svaret ut? Dvs var det en risksiffra eller klart och tydligt Negativt/positivt?
Hur lång tid tar det innan man får svar?
Hej!
Någon här som har gjort NIPT-testet? Och i så fall hur såg svaret ut? Dvs var det en risksiffra eller klart och tydligt Negativt/positivt?
Hur lång tid tar det innan man får svar?
Håller tummarna för er Charile40! Visst borde ni få svar vilken dag som helst nu?
Är det åldern du tänker att ni har emot er eller är de tidigare kromosomavvikelserna?
Oavsett vilket så håller jag tummar och tår för att ni får glada besked i veckan!
Tredje gången gillt Charlie! Jag håller tummarna för dig. Att få dåliga nyheter två gånger är mer än någon borde behöva uppleva, nu bara måste det gå bra. Kram! Millan
Är det åldern du tänker att ni har emot er eller är de tidigare kromosomavvikelserna?
Oavsett vilket så håller jag tummar och tår för att ni får glada besked i veckan!
Tredje gången gillt Charlie! Jag håller tummarna för dig. Att få dåliga nyheter två gånger är mer än någon borde behöva uppleva, nu bara måste det gå bra. Kram! Millan
Håller alla tummar och tår Charlie
Håller alla tummar och tår Charlie
Men åh, denna väntan alltså... hoppas de hör av sig i morgon!
Charlie40 Fortfarande inget besked?
Hoppas verkligen ni fått svar och slipper vänta... ??
Själva har vi minst en veckas väntan kvar. Tiden går så sakta!