NIPT-test
Hej!
Någon här som har gjort NIPT-testet? Och i så fall hur såg svaret ut? Dvs var det en risksiffra eller klart och tydligt Negativt/positivt?
Hur lång tid tar det innan man får svar?
Hej!
Någon här som har gjort NIPT-testet? Och i så fall hur såg svaret ut? Dvs var det en risksiffra eller klart och tydligt Negativt/positivt?
Hur lång tid tar det innan man får svar?
Oj, frågetecknen skulle ju vara ett hjärta.
Nej inget svar än, hoppas på under dagen. Bör ju komma vid ett kanske? Om det kommer idag? Har dåliga vibbar.
Mitt svar dröjde pga för lite foster-DNA så de var tvungna att göra en djupare sekvensering. Resultaten var dock finfina i slutänden! ????
Mitt svar dröjde pga för lite foster-DNA så de var tvungna att göra en djupare sekvensering. Resultaten var dock finfina i slutänden! ????
Behövde inte göra om. De gjorde en annan typ av analys/sekvensering och kunde då undersöka fostrets DNA
Om dom inte har ringt före 16 ringer dom nog inte idag va? Suck när har ni andra fått samtalen?
Ring och fråga varför det tar sån tid/när de tror att du kan få svar. Jag fick ringa och jaga på lite. Vet inte om det hade någon betydelse.
Vi väntar en flicka som är frisk :) är så glad så att det bubblar!!! Våra två änglar var också flickor. Åhhhhh lyckan är total.
Charlie40: Men åh vad glad jag blir för er skull! Så genuint riktigt jävla piss glad! Grattis och stor kram.