NIPT-test
Hej!
Någon här som har gjort NIPT-testet? Och i så fall hur såg svaret ut? Dvs var det en risksiffra eller klart och tydligt Negativt/positivt?
Hur lång tid tar det innan man får svar?
Hej!
Någon här som har gjort NIPT-testet? Och i så fall hur såg svaret ut? Dvs var det en risksiffra eller klart och tydligt Negativt/positivt?
Hur lång tid tar det innan man får svar?
Charlie40. Visst var det i måndags du var där? Hur gick det? Idag har det gått en vecka för mig. Jag skämtar inte att det typ är den långsammaste veckan i mitt liv. Nu får jag nog vänta en vecka till. Så drygt att vänta.
Charlie40 ja det är nära nu hoppas jag. På onsdag var det två veckor sen jag var där. Hoppar till varje gång telefonen ringer. Hoppas så på ett svar innan torsdag för då åker jag till London med min mamma och syster.
Hör av mig så fort jag vet ngt.
Charlie40 och Chazbo, har ni gjort vanliga eller utökad NIPT?
Vi ska till Vasamamman idag och har inte riktigt bestämt oss än, men jag tror det blir "vanliga".
Charlie40 och Chazbo, har ni gjort vanliga eller utökad NIPT?
Vi ska till Vasamamman idag och har inte riktigt bestämt oss än, men jag tror det blir "vanliga".
Vanliga gjorde vi.
Vi med. Så nu återstår 2-3 långa veckor av väntan...
Idag har det gått två veckor. Tycker ni jag ska ringa och kolla om ngt hänt? Imorgon är set ju Valborg och fredag röd dag. Så om de inte ringer idag eller imorgon FM så känns det lite körigt. Är så jövla nervös!!
Idag har det gått två veckor. Tycker ni jag ska ringa och kolla om ngt hänt? Imorgon är set ju Valborg och fredag röd dag. Så om de inte ringer idag eller imorgon FM så känns det lite körigt. Är så jövla nervös!!
När vi gjorde nipt igår så sa BM att det ofta tar tre veckor, snarare än två. Men ring och kolla om de kanske fått nån info ändå?
När vi gjorde nipt igår så sa BM att det ofta tar tre veckor, snarare än två. Men ring och kolla om de kanske fått nån info ändå?