NIPT-test
Hej!
Någon här som har gjort NIPT-testet? Och i så fall hur såg svaret ut? Dvs var det en risksiffra eller klart och tydligt Negativt/positivt?
Hur lång tid tar det innan man får svar?
Hej!
Någon här som har gjort NIPT-testet? Och i så fall hur såg svaret ut? Dvs var det en risksiffra eller klart och tydligt Negativt/positivt?
Hur lång tid tar det innan man får svar?
Tack så mycket Hjärtefröjd och Charlie
I eftermiddags fick vi svar på NIPT-testet och vi fick låg risk på alla tre trisomierna. Och dessutom fick vi veta att vi väntar en lillebror till vår fina son. Så glad och lättad!
Vad skönt Hjärtefröjd och Goabullen! Grattis
Hej,
Här har det hänt grejer, har inte kollat på FL sedan jag skrev här sist, underbart med bra besked Hjärtefröjd och Goabullen, men nu undrar jag ju varför jag inte fått svar ännu... Kanske skulle ringt och kollat. Får ringa dem på Fredag och hoppas de jobbar trots klämdag...
Grattis Hjärtefröjd!! Mysigt med en liten grabb. Nu har jag bara en vecka kvar till det stora ultraljudet - ska bli gött och få det avklarat :)
Tack chazbo :)
Hur har det gått för dig Northerngirl13?
Hoppas allt gått bra för er Northerngirl13!
Hoppas allt gått bra för er Northerngirl13!
Hej
Ni som gjort testet på Carlanderska, hur lång tid tog det innan ni fick svar?
I vilken vecka har ni andra gjort testet? Jag har tid i början av vecka 11. Borde jag vänta tills efter vecka 12 pga att missfallsrisken då minskat?