• Copyjulia

NIPT-test

Hej!

Någon här som har gjort NIPT-testet? Och i så fall hur såg svaret ut? Dvs var det en risksiffra eller klart och tydligt Negativt/positivt? 

Hur lång tid tar det innan man får svar?

• Svar på tråden NIPT-test
  • mallar

Såg här såg mitt från Karolinska ut. Men verkar vara olika. Bilden är dock beskuren för jag vill inte visa personuppgifter eller annat som kan kopplas till mig.

• 2013januari
    mallar skrev 2015-12-10 17:43:21 följande:

Såg här såg mitt från Karolinska ut. Men verkar vara olika. Bilden är dock beskuren för jag vill inte visa personuppgifter eller annat som kan kopplas till mig.

Hihi men det har jag redan sett i junitråden tror du vet vem jag är med när jag säger så :)

Verkar bara va du och jag på hela fl som gjort det nyligen?
  • mallar
    2013januari skrev 2015-12-10 18:40:41 följande:
    Hihi men det har jag redan sett i junitråden tror du vet vem jag är med när jag säger så :)

Verkar bara va du och jag på hela fl som gjort det nyligen?
    haha, jaha. Det missade jag. Har inte koll på vad alla heter här. Då får du jaga vidare. Kanske ngn annan vänlig själ lägger ut här.
  • 2013januari
    mallar skrev 2015-12-10 19:12:33 följande:
    haha, jaha. Det missade jag. Har inte koll på vad alla heter här. Då får du jaga vidare. Kanske ngn annan vänlig själ lägger ut här.
    Jag kopplade det på din första bokstav här :) japp hoppas på fler svar...så nyfiken på hur de kan se ut..
  • 2013januari
    No Name skrev 2015-12-11 20:20:42 följande:

Vad har ni betalat för NIPT? I Umeå kostar det 7900kr

8500 plus ultraljud...
Svar på tråden NIPT-test