Minxy skrev 2014-12-07 13:23:53 följande:
Men hej på dig Micka ;)
Ja för mig känns det fortfarande rätt så ofattbart. En till bebis? Hur då? När då?
Jag har börjat kolla på instruktioner för att sy ett nytt babynest! Slängde mitt förra när yngsta barnet hade växt ur det eftersom vi "inte skulle ha några fler barn" :P
Ja...det var ju så länge sen sist man hade en liten!!!! Det blir säkert jättebra..men man funderar ju på lite hur det blir!!!!! Mina barn kommer berätta det för hela omvärlden när de får reda på det, så här gäller det att försöka hålla det hemligt till v.13 i alla fall!
Har börjat fundera på om vi lär fixa ny bil, fast vi har en Volvo v 70, jag får väl tränga in mig i bak med ungarna och lillbebis får sitta i fram!!!
Vi bor i ett stort hus, så alla barn får eget rum, det känns skönt! Det ska bli jätteroligt att inreda bebisrummet, men det gör jag nog efter rul! Lika med barnvagn, den beställs också efter rul!!!!!
Hade aldrig något babynest, man kanske ska fixa det den här gången, virade handdukar som en orm kring mina bebisar och en liten fleecefilt på som håller styrseln, och sen bebis på det......blev ungefär som ett babynest.....lätt att bara slänga i maskin och tvätta
!!