• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • emeliedragon

hej 3dje barnet för mig. första för min man. plussade förra måndagen och pinsamt nog så vet jag ej första dag på sista mens men tror den va i vecka 44. 
    mina barn är 12 och 10 år så det va ett tag sedan :)

med mitt första vart jag inlag på grund av illa mående och att jag inte fick behålla något bättre med andra då kräktes jag hela tiden men lyckades klara mig så pass bra att jag slapp bli inlagd. med båda två var det tidigt och endast några veckor. jag kommer inte i håg att jag mådde super illa så att det påverkade mig förutom springa och kräkas.

nu mår jag så illa så att jag bara vill gå och gömma mig har inte kräkts än men är så påverkad av illamåendet att jag varit hemma några dagar. blir sugen på något i bland och får då fort äta det och mår då bra ett tag. bir illa mående av att mannen bara nämner vissa saker. som jag desutam kanske velat ha 30 minuter innan.

oj vilket långt första inlägg :)

• Lövet92

ÄNTLIGEN!!

Jag hoppar gärna med in här.

Plussade idag på bim och det är så overkligt!

• No 1 Lady

Hej
    Plussade för fyra dagar sedan :)
    Detta blir barn nr 4 för mig men vågar inte riktigt bli glad än för jag har haft flera missfall på raken innan denna graviditet.

Är dock gärna med i FB grupp så jag lägger till dig Emelie Nikell, AP är mina initialer

• familjenl

Hej! Hoppar gärna in här även om det kanske är mer prat och aktivitet på Facebook.. men kanske finns det någon mer som hellre skriver här än på Facebook? :)

Jag är gravid med barn nr 2 och plussade i lördags. bf 7 augusti. :)

• emeliedragon
    familjenl skrev 2014-12-05 08:08:54 följande:

Hej! Hoppar gärna in här även om det kanske är mer prat och aktivitet på Facebook.. men kanske finns det någon mer som hellre skriver här än på Facebook? :)

Jag är gravid med barn nr 2 och plussade i lördags. bf 7 augusti. :)

jag skriver gärna här. glömde skriva att jag bor utanför stockholm. 
  • Dalatös

familjenl: Jag skriver gärna här :) Hur går det för er alla än så länge? Jag drömmer de konstigaste drömmarna, det börjar alltid med missfall sen spårar det ur till något tvistat scenario.. heljobbigt!!! Hur har Ni det med drömmarna?

• charlotta1985

Hej, hoppar in här också! Plussade i söndags, gick in i vecka 6 idag. BF 6/8 2015 :)
    Dovt illamående för det mesta och sover jättekonstigt.Vaknar flera ggr per natt. Någon annan som har så?

• KramKolan

Idag fick jag se ett litet pickande hjärta på vul. Är i v.7+3, men hon gissade att jag låg runt 6+0 typ. Den var 4,5-5mm lång och allt såg jättefint ut!

Jag är såååå glad!!!!

• emeliedragon

drömt skumt senaste 2 nätterna men kan inte komma i håg. började kräkas i dag 3 gånger sen ca 10:30 :( nu hoppas jag skorpor ska hjälpa. sover oroligt.

Svar på tråden Bf Augusti 2015