Bf Augusti 2015
Hej! Hoppar gärna in här även om det kanske är mer prat och aktivitet på Facebook.. men kanske finns det någon mer som hellre skriver här än på Facebook? :)
Jag är gravid med barn nr 2 och plussade i lördags. bf 7 augusti. :)
Hej! Hoppar gärna in här även om det kanske är mer prat och aktivitet på Facebook.. men kanske finns det någon mer som hellre skriver här än på Facebook? :)
Jag är gravid med barn nr 2 och plussade i lördags. bf 7 augusti. :)
familjenl: Jag skriver gärna här :) Hur går det för er alla än så länge? Jag drömmer de konstigaste drömmarna, det börjar alltid med missfall sen spårar det ur till något tvistat scenario.. heljobbigt!!! Hur har Ni det med drömmarna?
Idag fick jag se ett litet pickande hjärta på vul. Är i v.7+3, men hon gissade att jag låg runt 6+0 typ. Den var 4,5-5mm lång och allt såg jättefint ut!
Jag är såååå glad!!!!
Vad olika det verkar vara! Jag har fått tid hos bm om drygt en vecka (hälsosamta) och i mitten på januari ("riktiga" inskrivningen) :)
ja det verkar vara jätte olika kanske beror på om man är förstföderska eller inte? jag kommer vara i vecka 11 (om det stämmer att min sista mens va v 44, kommer inte i håg alls) när jag ska på inskrivningssamtal. beror nog också på vart man bor.
Har bf den 7 Augusti. Gick in i v6 idag och var på hälsosamtal i onsdags och ska på inskrivning den 30/12.
Jag är så himla lycklig!, men är orolig för missfall. Den här lilla krabaten är så efterlängtat.
Är 21!
Jag ringde direkt till mvc trots att det är mitt andra barn. Jag tycker det är skönt att veta att graviditeten finns registrerad och det kan dessutom vara brist på tider så jag vill vara ute i god tid. :)
Hej allihopa!
Igår gick jag in i vecka 6 men nu nojjar jag som fan över att något hänt, för jag känner absolut ingenting. Ingenting i brösten, inget illamåeende, nada.
Vad ska jag göra?
Hej!
Här är jag gärna med! Plussade för en vecka sen BIM -3 och enligt min app är beräknad BF 9 augusti så 4+6 idag.
Lite små symptom har jag, extremt kissnödig, ömma bröst (till och från), trötthet och känslig mot vissa dofter.
Har en UL tid den 23 december inbokad då jag blivit gravid med hjälp av fertilitetsbehandling görs ett UL på rutin ca 3 v efter plusset. Ska bli så spännande
Kanske ska tillägga att detta är mitt andra barn. Har en son som fyller 9 i slutet av månaden. Dock är det sambons första kram på er
Vi har två barn sedan tidigare (en son och en dotter). Med båda de tidigare har vi tagit reda på könet i förväg, men den här gången vill vi inte göra det, vi vill ha den där sista överraskningen! :)
Hur tänker ni andra kring det? Kommer ni ta reda på könet?