Inlägg från: emeliedragon |Visa alla inlägg
  • emeliedragon

Bf Augusti 2015

hej 3dje barnet för mig. första för min man. plussade förra måndagen och pinsamt nog så vet jag ej första dag på sista mens men tror den va i vecka 44. 
    mina barn är 12 och 10 år så det va ett tag sedan :)

med mitt första vart jag inlag på grund av illa mående och att jag inte fick behålla något bättre med andra då kräktes jag hela tiden men lyckades klara mig så pass bra att jag slapp bli inlagd. med båda två var det tidigt och endast några veckor. jag kommer inte i håg att jag mådde super illa så att det påverkade mig förutom springa och kräkas.

nu mår jag så illa så att jag bara vill gå och gömma mig har inte kräkts än men är så påverkad av illamåendet att jag varit hemma några dagar. blir sugen på något i bland och får då fort äta det och mår då bra ett tag. bir illa mående av att mannen bara nämner vissa saker. som jag desutam kanske velat ha 30 minuter innan.

oj vilket långt första inlägg :)

• emeliedragon
    familjenl skrev 2014-12-05 08:08:54 följande:

Hej! Hoppar gärna in här även om det kanske är mer prat och aktivitet på Facebook.. men kanske finns det någon mer som hellre skriver här än på Facebook? :)

Jag är gravid med barn nr 2 och plussade i lördags. bf 7 augusti. :)

jag skriver gärna här. glömde skriva att jag bor utanför stockholm. 
  • emeliedragon

drömt skumt senaste 2 nätterna men kan inte komma i håg. började kräkas i dag 3 gånger sen ca 10:30 :( nu hoppas jag skorpor ska hjälpa. sover oroligt.

• emeliedragon
    Sserena86 skrev 2014-12-06 10:17:04 följande:
    Ok :) då hänger jag med! Två dagar kan det ju säkert diffa men en hel vecka lät lite mycket.. Åh, ska inte till barnmorskan förrän 7:e januari. Känns som en hel evighet dit..
    jag ska inte heller dil bm  förens 7 januari och ja känns som en evighet.
  • emeliedragon
    familjenl skrev 2014-12-06 11:32:35 följande:

Vad olika det verkar vara! Jag har fått tid hos bm om drygt en vecka (hälsosamta) och i mitten på januari ("riktiga" inskrivningen) :)

ja det verkar vara jätte olika kanske beror på om man är förstföderska eller inte? jag kommer vara i vecka 11 (om det stämmer att min sista mens va v 44, kommer inte i håg alls) när jag ska på inskrivningssamtal. beror nog också på vart man bor.
Svar på tråden Bf Augusti 2015