Bf Augusti 2015
Hej, hoppar in här också! Plussade i söndags, gick in i vecka 6 idag. BF 6/8 2015 :)
Dovt illamående för det mesta och sover jättekonstigt.Vaknar flera ggr per natt. Någon annan som har så?
Hej, hoppar in här också! Plussade i söndags, gick in i vecka 6 idag. BF 6/8 2015 :)
Dovt illamående för det mesta och sover jättekonstigt.Vaknar flera ggr per natt. Någon annan som har så?
Kramkolan: Jag ringde privat och boka tid för tidigt VUL, men hon påstod att jag inte "fick" komma förrän vecka 8 (fullgången vecka), trots att det är privat och jag betalar för det. Vart fick du tid?
Jag ringer liksom inte runt och berättar (pga OM nåt inte stämmer)... men storebror fick veta då vi styrketränar ihop och han behövde förstå varför jag någon dag kanske vill ta det lugnare pga illamående. Träffat någon kompis över en fika och kunde inte hålla mig... närmaste kommer få veta efter VUL 29/12, resten får veta när 12 veckor passerat (slutet av jan). Chefen berättar jag nog först när det börjar synas :)
Har en väninna som gick med i en fb- gravidgrupp. Det syntes i händelseloggen till höger, men inte på hennes sida eller bland hennes grupper... Men det kanske var andra inställningar. Jag väntar nog lite för säkerhets skull :)
Åh vad kul med en grupp där man passar ????
Jag plussade i lördags BiM 11/12, 2 starka plus. BF(beräknat själv då) är den 20 augusti :) är det någon mer än jag som har mensvärksliknande smärtor i ryggen? Inte alls trevligt..
Tröttaste dagen på länge! Illamående men hungrig precis hela tiden... hur ska man stå ut sista dagarna innan julledighet nu...?
Kan ni inte berätta lite om er själva förresten? Vad gör ni om dagarna? Intressen? Bor? Ja sånt som ni känner er bekväma med att berätta helt enkelt :)