Bf Augusti 2015
Ser ut ungefär som min i v 15 :)
Ser ut ungefär som min i v 15 :)
Är det någon som frågat sin bm om sjögräs? Tänker på nori och sjögrässallad? Man läser ju att vanlig sushi är ok nu för tiden men vet att nori varit mycket omdebatterat //Sushisugen ;)
Är det någon som frågat sin bm om sjögräs? Tänker på nori och sjögrässallad? Man läser ju att vanlig sushi är ok nu för tiden men vet att nori varit mycket omdebatterat //Sushisugen ;)
Samma här!! Och jag dricker ALDRIG mjölk annars!! Så himla häftigt vilka cravings man får
Jag sitter och funderar på hur länge jag ska envisas med att hålla graviditeten hemlig..
Är i vecka 14 nu.
Min sambo ville berätta för 3 veckor sen, men jag känner mig inte redo än. Samtidigt vill jag...
Det sku vara skönt om alla fattar varför jag är trött och sjuukt irriterad!
Dilemma va..
Gått upp ca 6kg, huu. Men, åt rätt strikt innan grav, och la på mig det mesta första tiden när jag bara åt mackor och dessutom typ 1 ggr i timmen för att slippa illamående. Nu har vågen stått still ett par veckor så jag hoppas att det liksom jämnar ut sig längs vägen :)
Oj vad bra det går när man skriver på mobilen...
Tänkte fråga hur ni tränar nu? Undviker något? Tränar inte alls? Tränar mer? Gör något annorlunda? Osv
Hej! Jag har egentligen bf 27 juli men var sent inskriven o har sent rul så känner att jag passar bättre in hos er, hoppas det är ok!
Jag har läst på massor av ställen att folk först börjar se sina magar i typ v 20, jag känner mig som en valross redan, men ingen fin mage utan bara liksom utsvällt runt magen.... Hur ser era magar ut, börjar ni se nåt!? Jag låg på golvet o grät häromkvällen, för jag var så förtvivlad. Löjligt i efterhand men tror jag var utarbetad o gravidhormoner. Men jag som vart hyfsat smal o ALLTID tänkt på min vikt, för mig är det jättejobbigt att bli sån här... Bara plufsig. Har gått upp 2 kg men ser ut som 25. Vill ju bara ha en fin mage. Vet att man inte kan "beställa" men känns ändå jobbigt! Även om jag är glad över det som (förhoppningsvis!!! ) kommer ut av det hela! Hur känner ni?
Min mage har försvunnit :/
Jag vet att den bara berodde på tarmar, men den var ju iaf stor och såg ut som en gravidmage. Nu ser jag bara lite allmänt lönnfet ut mitt fram på magen.
Väx bebis, väx! :D