Bf Augusti 2015
Vecka 18 idag och exakt en vecka och en timme kvar till RUL. Jag spricker snart av nyfikenhet!
Vecka 18 idag och exakt en vecka och en timme kvar till RUL. Jag spricker snart av nyfikenhet!
Lyckat RUL i dag! :)
Vi fick en jättegullig och pedagogisk ultraljudssköterska som verkligen tog sig tid att gå igenom hela bebisen och berätta vad hon såg.
Nytt BF är 30/7 och vi väntar en helt perfekt liten lillebror ?
Känner lite små buffningar från bebisen flera gånger om dagen nu! Såå mysigt! Men jag har ändå svårt att greppa att det verkligen är en bebis där. :)
Vi har nog bestämt oss för en Trille Viper, dock utan att ha varit i någon butik och tittat, bara nätet. Men den verkar smidig och är väldigt fin tycker jag :). Bor ju i storstan så en lätt och liten vagn känns prioriterat för oss.
Hur är det med övriga bebissaker, någon som köpt nått än?
Vi har sagt att vi börjar efter rul.. men har varit nära ett par gånger redan hehe
Åh vi har RUL samtidigt. Jag har inte vågat göra något. Inte ett plagg, inte kollat namn och knappt planerat nåt. Helt sjukt nojig denna graviditet. ska bli skönt med ett RUL så jag får veta hur det är med lillen.
Ja förstår vad du menar! Även om man fått mage och känner nått därinne så är det ändå svårt att greppa. Jag va med en tjejkompis och kollade lite på bebiskläder, kändes nästan som vi kollade åt någon annan än bebisen i min mage:)