Inlägg från: charlotta1985 |Visa alla inlägg
  • charlotta1985

Bf Augusti 2015

LillaStumpan0 skrev 2014-12-17 14:04:55 följande:

Jag/vi plussade imorse!  Blev helt chockad då vi har försökt sedan sep. -13, så att ta ett test kändes mer som regel än undantag, Dubbelkollade även på lunchen, och det var fortfarande positivt.
    Blev så chockad och glad att jag ringde jobbet och sa att jag hade sådan huvudvärk, så att jag skulle komma lite senare. Satta mig sedan i bilen och åkte 3,5 mil till min sambos arbete och "tvingade ut honom".
    Är på jobbet nu, men det blir inte mycket vettigt gjort idag... Tungan ute
    Alla tycker jag ser så hängig, svullen i ansiktet och allmänt krasslig ut - tro skjutton när man har tjutit glädetårar hela morgonen!!!

Åh vilken solskenshistoria! STORT grattis till er! :)

• charlotta1985

Älskar mjukiskläder för närvarande! Bara v9 men sååå svullen! Försöker välja bekväma kläder och gärna svarta :). Men känns som att jag behöver köpa på mig lite oversized nu tills jobbet börjar den 5e efter julledigt.

VUL förresten imorgon!

• charlotta1985

Skönt att höra att jag inte är ensam om småätandet. Vaknar jag kl 7 har jag hunnit äta tre frukostar vid 12. Fil ich müsli är favoriten just nu och rostmackor med ost. Då jag var väldigt noga med kosten innan har mitt förändrade matbeteende redan orsakat +3 kg i v9 :O

• charlotta1985

Skönt att höra att jag inte är ensam om småätandet. Vaknar jag kl 7 har jag hunnit äta tre frukostar vid 12. Fil ich müsli är favoriten just nu och rostmackor med ost. Då jag var väldigt noga med kosten innan har mitt förändrade matbeteende redan orsakat +3 kg i v9 :O

• charlotta1985

Inte heller intresserad av fb-grupp, trist att stänga ute några som är det dock och trist att de väljer att lämna tråden.

Menmen. Hoppas vi kan behålla god stämning ändå, herregud vi väntar ju små mirakel hela bunten!

• charlotta1985
    Jessi20 skrev 2015-01-06 11:29:47 följande:

En annan fråga, är de någon som har börjat handla nått till bebis än? När ska man börja? ????

Vi kommer nog börja köpa efter RUL, lättare när man vet kön och så. Kanske en och annan sak efter KUB om jag springer på något jag tycker att jag bara måååste ha ;). Då vet man ju att det är safe också... Men det är ju vad man själv känner känns bäst :)
  • charlotta1985

Spännande (men läskigt!) med ev tvillingar Minxy! Jag var orolig för det, trots inga tvillingar i släkten. Första barnet och skulle kännas lite övermäktigt med två på samma gång ;). Men har varit på tidigt ul, och det var bara en där :)

• charlotta1985

Alltså, är det någon annan som är så svullen så att man ser ut att vara i v20? Den enda kollegan som vet frågade försiktigt när jag tänkte berätta för att "det börjar ju synas". Hjälp! Går in i v 11 på lördag, så det är INTE bebis som syns. Måste vara mina 3 xtrakilon jag lagt på mig sedan plusset och massa svullna tarmar :(

• charlotta1985

Då är vi fler med tidiga magar. Ska nog shoppa lite stora tröjor i helgen, vill inte berätta på jobbet riktigt än....

Håret, ja! Hemskt! Torrt och risigt, förutom höger sida om benan och en halv dec ner där det är fettigt hela tiden även direkt efter tvätt?! Riktigt wierd. Och hyn är inte heller toppen :/. Tur det väntar något bra i aug :)

• charlotta1985
    Lilla My82 skrev 2015-01-08 10:28:36 följande:

Usch nu blir jag jätte nervös. Min "växtvärk" har försvunnit. Känns inte alls bra. Är ju bara i v 7 så nu blir jag nojjig över ma.... Hade tänkt vänta till kub testet men vet inte om jag klarar det... Någon som kan tala om hur mycket ett vul kostat privat?

Min växtvärk har kommit och gått, för det mesta känner jag ingen. Gjorde dock ändå tidigt ul i v9 för att se att allt var bra, kostade 600kr.
Svar på tråden Bf Augusti 2015