• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Sserena86

Hej hej! Plussade igår med en billig teststicka och fick det bekräftat idag på bim med ett clear blue digital. Har ett missfall i bagaget så Är inte lika sprudlande glad denna gången eftersom jag är väldigt medveten om att det kan gå fel och bli missfall :/ testet visade iallafall v. 2-3 och så långt kom jag aldrig i min förra graviditet utan då fastnade testerna på v 1-2. Tycker dock att jag hade mycket mer symptom förra gången, men det kanske bara var inbillning. Jaja nu har jag iallafall äntligen plussat igen och jag försöker tänka så positiva tankar som jag kan.

Bor utanför Göteborg är 28 år, bf 11:e augusti, det tog sig på andra försöket efter missfallet jag fick i oktober (i v 4+4 ca). Detta blir vårt första barn om allt går vägen.

• lnzmra
    Nimaa skrev 2014-12-03 09:52:15 följande:

Hej!

Vad roligt att följas åt!

Jag plussade i måndags och har bf 4/8, har ett missfall i bagaget från juli år, då ett tidigt missfall i vecka 6. Därför är jag lite orolig, men hoppas att det denna gång går hela vägen. :)

Någon mer som bor i Stockholm??

Beklagar! :-/

Jag bor i Stockholm :)
  • alltiiiing

Hej alla blivande mammor.
    Har smyg fölt denna tråd lite gran. Plussade i måndags några dagare före BIM som är idag:)

Efter två missfall och en son i bagaget så hoppas vi på att det vill stanna denna gång. Beräknat Bf som det ser ut nu kommer att vara 11/8.

Jag bor i Gävle med min sambo och son på 11månader.
    Hoppas det är ok att jag hoppar in här :)

Casper 131226- Det vackraste vi gjort tillsammans
  • alltiiiing

Läste även något om en Fb grupp vill gärna gå med i den om man får?=)

• Simjoh80
    Nimaa skrev 2014-12-03 09:52:15 följande:

Hej!

Vad roligt att följas åt!

Jag plussade i måndags och har bf 4/8, har ett missfall i bagaget från juli år, då ett tidigt missfall i vecka 6. Därför är jag lite orolig, men hoppas att det denna gång går hela vägen. :)

Någon mer som bor i Stockholm??

Jag bor i Stockholm
  • alltiiiing

Jag har lagt till dig Emelie mitt namn är Michaela Busk

• linaug

Jag är gärna med här också! Testade positivt igår och har BF, enligt uträkning, runt den 10 augusti. Första barnet!

Svar på tråden Bf Augusti 2015