• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • emeliedragon
    familjenl skrev 2014-12-06 11:32:35 följande:

Vad olika det verkar vara! Jag har fått tid hos bm om drygt en vecka (hälsosamta) och i mitten på januari ("riktiga" inskrivningen) :)

ja det verkar vara jätte olika kanske beror på om man är förstföderska eller inte? jag kommer vara i vecka 11 (om det stämmer att min sista mens va v 44, kommer inte i håg alls) när jag ska på inskrivningssamtal. beror nog också på vart man bor.
  • Minza83

hänger med er här!

väntar tydligen barn nr4, oplanerat! =) 

BF 4/8-15. första gången vi får ett sommarbarn! :)

är i v5+3 nu då, byter veckor på onsdagar.
    tog ett test i onsdags då jag tänkte att något kanske var på g eftersom mensen uteblivit i ca 1v :O ;) 

• familjenl
    emeliedragon skrev 2014-12-06 12:34:00 följande:

ja det verkar vara jätte olika kanske beror på om man är förstföderska eller inte? jag kommer vara i vecka 11 (om det stämmer att min sista mens va v 44, kommer inte i håg alls) när jag ska på inskrivningssamtal. beror nog också på vart man bor.

Jag tror det beror lite på landstinget. Det här är mitt andra barn och det var samma träffar sist jag var gravid. :) kommer oxå att vara i vecka 11-12 vid inskrivningen!

Nu vill man bara att veckorna ska gå snabbt den första tiden. :)

Hur mår ni alla?
  • familjenl
    Honsomvill skrev 2014-12-06 11:46:17 följande:

Har bf den 7 Augusti. Gick in i v6 idag och var på hälsosamtal i onsdags och ska på inskrivning den 30/12. 

Jag är så himla lycklig!, men är orolig för missfall. Den här lilla krabaten är så efterlängtat.

Är 21!

Vad härligt! Jag har bf samma dag så jag gick oxå i i vecka 6 idag. :)
  • Sserena86

Jag har inskrivning i vecka 10, hoppar över hälsosamtalet då jag gjort det en gång tidigare

• Minxy

Hej alla! Plussade igår på ÄL+9 (BIM-5), så allt är väldigt nytt.

Är 32 år och det här blir vårt tredje barn, bara allt går som det ska :)

Har inte en tanke på att ringa BM än, tänkte avvakta tills jag är runt vecka 8 eller så.

• Lövet92

Tycker ni att man ska vänta några veckor innan man ringer till kvinnohälsan eller det kanske inte spelar någon roll? är gravid med första barnet och har ingen aning om när de brukar ta emot för inskrivning här. Är i v4+1.

• Minxy
    Lövet92 skrev 2014-12-06 19:47:10 följande:

Tycker ni att man ska vänta några veckor innan man ringer till kvinnohälsan eller det kanske inte spelar någon roll? smile1.gif är gravid med första barnet och har ingen aning om när de brukar ta emot för inskrivning här. Är i v4+1.

Det skadar ju inte att ringa :)

Jag har redan varit på hälsosamtal med mina två första, så det känns inte så viktigt för mig. Inskrivning brukar inte göras förrän man är i vecka 12 här vad jag vet (Västernorrland)
Svar på tråden Bf Augusti 2015