• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Lilo

Hej alla! 

Plussade i  helgen, vilket känns overkligt! Så idag är jag i vecka 5 (4+1), med BF 15 Augusti.

Det är vårt tredje barn! 

Känner ingenting annat än lite ömma bröst än så länge. Bara att njuta så länge det varar!

• Minxy

Jag är helt utan symptom (förutom ömma bröst) vilket känns lite sådär :/

Jag är ju bara i vecka 4 än, så jag får väl ge mig till tåls...men nog skulle det kännas bra med något som tyder på att humlan finns där inne.

(Samtidigt vet jag att jag har varit utan symptom med både barn ett och barn två, så det är väl inte så konstigt att det är likadant nu)

• Lilo
    Minxy skrev 2014-12-08 12:13:39 följande:

Jag är helt utan symptom (förutom ömma bröst) vilket känns lite sådär :/

Jag är ju bara i vecka 4 än, så jag får väl ge mig till tåls...men nog skulle det kännas bra med något som tyder på att humlan finns där inne.

(Samtidigt vet jag att jag har varit utan symptom med både barn ett och barn två, så det är väl inte så konstigt att det är likadant nu)

Så är det ju! Man är orolig över symptomen man inte har, och sen när det eviga kissandet och eventuella illamåendet slår till så är man så förbannad på sig själv för att man klagade
  • Minxy
    Lilo skrev 2014-12-08 17:21:35 följande:

Tog mig nyss friheten att fixa en BF lista!   smile1.gif

Bra Lilo! Ska skriva in mig (bara jag tar mig till en dator, det blir så tokigt när jag försöker från mobilen)
  • Minxy
    Lilo skrev 2014-12-08 16:46:26 följande:
    Så är det ju! Man är orolig över symptomen man inte har, och sen när det eviga kissandet och eventuella illamåendet slår till så är man så förbannad på sig själv för att man klagade smile5.gif
    Och ja...precis så är det :D
  • Micka!
    Lilo skrev 2014-12-08 17:21:35 följande:

Tog mig nyss friheten att fixa en BF lista!  

Vad bra Har skrivit in mig!!!!!

Grattis till plusset , jag väntar också mitt tredje barn!

Det blir en sladdis, fick mina barn när jag var 25 och 27 så, det är ett tag sedan...har hunnit blir 33 nu!

Läskigt vad åren går fort, känns så roligt att få vara med från början igen och att barnen jag har kommer vara 7 och 8 när lillplutten kommer ! Då får men dela det med dom också, vilket känns jättehärligt, de längtar så mycket efter ett syskon
  • Minxy
    Micka! skrev 2014-12-08 18:14:31 följande:
    Vad bra smile1.gif Har skrivit in mig!!!!!

Grattis till plusset smile1.gif , jag väntar också mitt tredje barn!

Det blir en sladdis, fick mina barn när jag var 25 och 27 så, det är ett tag sedan...har hunnit blir 33 nu!

Läskigt vad åren går fort, känns så roligt att få vara med från början igen och att barnen jag har kommer vara 7 och 8 när lillplutten kommer smile1.gif ! Då får men dela det med dom också, vilket känns jättehärligt, de längtar så mycket efter ett syskon smile1.gif
    Min son har sedan tidigare sagt att han bara vill ha en pojkbebis (och allra helst en hundvalp....) :P
  • Lilo
    Micka! skrev 2014-12-08 18:14:31 följande:

Vad bra Har skrivit in mig!!!!!

Grattis till plusset , jag väntar också mitt tredje barn!

Läskigt vad åren går fort, känns så roligt att få vara med från början igen och att barnen jag har kommer vara 7 och 8 när lillplutten kommer ! Då får men dela det med dom också, vilket känns jättehärligt, de längtar så mycket efter ett syskon

Tack detsamma!

Jag har också en 8 åring! Och en 3 åring. 8 åringen har tjatat massor om ett syskon till, så det kommer att bli superkul att släppa nyheten i februari-mars nångång!
Svar på tråden Bf Augusti 2015