• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • pedestrian

Hej! Jag hoppar in här!  Plussade igår, är i vecka 5 (4+2). Bf 15 augusti. Har en son på två år sedan tidigare.

• pedestrian

Jag tänker nog vänta till efter nyår med att kontakta BM. Känns inte jättebråttom....

• Micka!

Jag tänker nog också vänta....med att kontakta BM!

Men det känns lite jobbigt att symtomen är annorlunda....brukar må väldigt illa vid den här tiden, men det gör jag inte, då tror man att något är knas.....vill bara vara i vecka 18 och gjort rul och man vet att allt är bra!

Längtar dit och efter första sparken, med sonen kände jag rörelse/ lätta buffar i v. 15!!

• Minxy

Idag ringde jag min privata bm för att boka in en tid. Precis som jag minns sedan mina tidigare graviditeter är hon sjukt uppbokad. Hon hade en tid ledig den 7 januari, lite för tidigt i min smak (kommer vara i vecka 9 då), men annars var jag tvungen att vänta till mars! Så vi kör på 7 januari med första bm-besöket :)

• Micapela

Hej! Jag är en 30 årig mamma med en dotter på 18 månader snart och har tagit positiva graviditetstest igår! Senaste mensen började den 26/10 och har pcos så har ingen aning om vilken vecka?! Är med i en supergullig Juni 2013 grupp från familjeliv som blev en Facebook grupp. Vi ses ganska ofta, det blir dock inte så mycket nu när många jobbar. Hoppas att vi kan bubbla om våra förväntningar på våra augusti bäbisar här tillsammans! Finns det någon fb grupp? Kram!

• Mea87

Hej allihopa, 
    hoppar in här med er, plussade i fredags och känslan är minst sagt omtumlandeTungan utesura uppstötningar vartannat med illamående dagarna i ett. Ömmar här och där och extrem hunger.
    Har en son på 6 år sedan tidigare, känns som att jag börjar om igen..spännande..
    Tror BF är 11 aug.

• Fwoida

Jag kontaktade mvc igår och skulle komma på första mötet nu på tisdag. Tror dock det är för att ivf räknas som riskgraviditet. Sahlgrenska sa iaf att kontakta dom så fort som möjligt. Ska på VUL 7 januari och då är jag i v9 enligt mina beräkningar så hoppas verkligen man får se ett litet hjärta :)

• Lilla Grodan och Älgen

Jag testade positivt i lördags. Jag är 26 år och har två pojkar på 3 & 6 år och detta lilla pyre var inte alls planerat. Men så välkommet.

Jag har oregelbunden mens så vet inte alls vilken vecka jag är i men gissar 5-7. Har en tid för inskrivning den 8/1 och dateringsul den 13/1... Kan knappt vänta...

Det känns som att det blir svårt att dölja graviditeten då vi bor nära släkt som vi träffar mycket. Har redan tackat nej till både glögg och kaffe och fått frågan om varför jag är så trött...

• Lilo

Grattis allihopa!!

Jag dricker nog mitt kaffe jag, dock max 3 koppar om dagen. Har nog för mig att det ska vara okej, så länge det inte är stora mängder : -)

Svar på tråden Bf Augusti 2015