• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • familjenl
    Minxy skrev 2014-12-10 22:23:21 följande:

Okeeeeej.....hormonsvallningarna har hittat hem till mig.

Känner mig också ganska hormonell till och från! Är känslig i vanliga fall men nu är det liksom 10 gånger värre. :P
  • Minxy
    familjenl skrev 2014-12-11 14:24:08 följande:
    Känner mig också ganska hormonell till och från! Är känslig i vanliga fall men nu är det liksom 10 gånger värre. :P
    Jag brukar få ett sådant här gråtutbrott tidigt i varje graviditet. Fick ned sonen, dottern och vid mitt MF. Hoppas jag har gjort av mig med mina hormonsvängningar för den här gången nu :)
  • Dalatös

Ja usch.. Visst är man nojjig, jag tog ett digitalt test igår bara för att få se så att det faktiskt är något därinne och det stod gravid 3+ så det är väl bra.. men jag nojjar likt förbannat ;) 

Känner en hel del molvärk idag dock, så någonting händer ju i iallafall. Längtar tills riktiga magen kommer, nu känner jag mig bara plufsig.. Även om jag tänkt hålla det hemligt på jobbet till slutet av februari så känner man sig ju så vacker med bebismagen.. :)

• Dalatös

vi har förresten berättat för närmaste familj, resten får vänta till vecka 13-15..

• Zora

Hejsan!

Plussade idag och är i v 4 om man går efter ägglossningsdagen. Är vårt andra barn och BF 21/8 om allt går som det ska.

Vet inte om det finns nån BF lista, men om det finns kan ni få lägga in mig där

• Sserena86
    Zora skrev 2014-12-11 16:02:15 följande:

Hejsan!

Plussade idag och är i v 4 om man går efter ägglossningsdagen. Är vårt andra barn och BF 21/8 om allt går som det ska.

Vet inte om det finns nån BF lista, men om det finns kan ni få lägga in mig där smile1.gif

Grattis! Och välkommen! Häng gärna med oss i facebookgruppen, där har vi en bf-lista också.
  • Minxy
    Zora skrev 2014-12-11 16:02:15 följande:

Hejsan!

Vet inte om det finns nån BF lista, men om det finns kan ni få lägga in mig där smile1.gif

Välkommen Zora! :)
  • Zora

Tack! Ska bli roligt att få följa er alla. Har inga speciella symptom förutom att jag känner mig frusen och har ganska mycket "mensvärk" som sitter både i mage och rygg. Hoppas att det är som det ska. Har för mig att jag hade typ sån värk i början även med förra barnet.

• Micka!
    Minxy skrev 2014-12-11 12:44:25 följande:

Jag vet, man är nojig. Det är svårt att slappna av och tänka "ingen graviditet är den andra lik".

Ta ett test du om du tycker det känns bra, jag ska ta mitt sista (tror jag) imorgon :)

Har köpt ett digitalt clearblue, testar imorgon också Hoppas på ett svar på Gravid 3 +.......men jag börjar må mer illa nu faktiskt...typiskt när man köpt testet!!!!!
Svar på tråden Bf Augusti 2015