• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Sserena86

Hej alla nya! Ni vet väll om att vi har en facbookgrupp också! Där är det mer aktivitet än vad det är här.. Lägg till Emelie nikell på Facebook och skriv era initialer här så lägger hon till er i gruppen. (Gruppen är helt hemlig så ingen kan se att ni är med där)

• excalibur
    Sserena86 skrev 2014-12-14 08:33:25 följande:

Hej alla nya! Ni vet väll om att vi har en facbookgrupp också! Där är det mer aktivitet än vad det är här.. Lägg till Emelie nikell på Facebook och skriv era initialer här så lägger hon till er i gruppen. (Gruppen är helt hemlig så ingen kan se att ni är med där)

M.P

Så eller? :P
  • Minxy
    gabriellap skrev 2014-12-13 22:52:49 följande:

Tack. Nä det var inte planerat alls faktiskt, det var iofs inte våran dotter som vi har nu heller ,men har precis börjat ett nytt bra jobb och dottern Jar precis börjat på dagis så känns lite otajmat

Så kan det vara ibland, jag har också alldeles nyss påbörjat en ny anställning, men det får gå ändå :)
  • Minxy
    Lilo skrev 2014-12-14 07:47:46 följande:

Godmorgon brudar!

Hur mår ni? smile1.gif

Idag går jag in i vecka 6 (5+0)!

Kan inte fatta att jag plussade för bara en vecka sen, det känns som om jag varit gravid i en halv evighet redan... smile2.gif

Fusk, du ligger 4 dagar före mig! :P

Ja jag känner mig fortfarande totalt ogravid. Inga symptom över huvudtaget. Det är nästan så jag funderar på om jag inbillat mig mina positiva test..
  • Lilo
    Minxy skrev 2014-12-14 09:16:00 följande:
    Fusk, du ligger 4 dagar före mig! :P

Ja jag känner mig fortfarande totalt ogravid. Inga symptom över huvudtaget. Det är nästan så jag funderar på om jag inbillat mig mina positiva test..
    Haha!  

Jamen, så känns det för mig också!
    Symptomen är så "svaga" så dom inte räknas. 
    Det lockar inte ens att ringa och boka tid för inskrivning. 
    Så jag tror att jag tar det efter min semester i Januari nångång...
    Allt känns bara....overkligt! 

Endast mensen som inte kom som det "skulle". Annars är det som vanligt.
  • Lilla Grodan och Älgen

Kan vara smart att boka tid till Mvc ganska omgående. Då kan man ju be om en tid längre fram om man vill... Jag ringde den 8/12 och fick tid för inskrivning den 8/1 och daterings ul den 13/1 och det var de absolut första tiderna de kunde få fram... Väntar man så kanske det är lång väntetid med så att man inte hinner göra kub-test om man vill göra det... Har för mig att det görs i v.12-14?

• Bio

Hej! Oj vilken aktiv grupp, jag har letat efter en augustigrupp men inte hittat den här tidigare! :) Jag har bf ca 20:e augusti, har en blivande storebror (förhoppningsvis, om allt går bra) här hemma på 1,5 år också.

Svar på tråden Bf Augusti 2015