• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • familjenl
    Lilo skrev 2014-12-10 15:56:25 följande:

Och på tal om fb gruppen, så vågar jag inte gå med där. Är livrädd för att råka posta inlägg fel eller något i misstag. 

Men jag hoppas att någon av er stannar här med mig! Blir ensamt annars

Samma här så jag stannar också här! :)
  • familjenl

Vilken vecka är ni i nu och jag undrar också hur mycket ni känner i kroppen??

Jag är i vecka 6 (5+4) men känner typ ingenting... mår lite illa ibland på kvällen, lite hungrigare kanske och molvärk ibland men det är verkligen inga starka symptom..  Vågar inte riktig tro på att man är gravid när man inte känner något. Jag vet att det var ungefär lika i min förra graviditet så egentligen borde man inte oroa sig men man gör ju lätt det ändå...  

Jag har som tur var ett VUL nästa vecka (den 19e) och jag hoppas innerligt att vi får se ett hjärta då!! 

• pedestrian

Jag känner också i brösten och så är jag hungrig ofta! Inte bra att börja äta massa redan Och så har jag hög puls. Nån mer som har det?? Tänker mest på det när jag ska lägga mig och sova.

• saranen

Jag är på båda ställena

Gjorde sista test idag! Hade 2-3 på CB digital i onsdags och ville så gärna få se 3+ och det fick jag! Känner mig väldigt lugn & trygg. Ska på vul 22/12.

• Mohawk

Hej hej =)
    Plussade för ett par veckor sedan och har ingen direkt jättekoll på vilken vecka jag är i. Mensen vet jag inte hur den är, tror den är regelbunden och har för mig att det gått kanske 7 veckor sedan sista dagen. 
    Har en son sedan tidigare, på nu 7 år och har haft två missfall senaste åren. Nu går jag och oroar mig så fort jag får lite magvärk :-P
    Har haft magkramper var och varannan natt och brösten ömmar väldigt. Men än håller det i sig =) 
    Ska på något hälsosamtal den 18 dec och inskrivning hos BM 30 dec.

Kram alla =)

• Lilo
    familjenl skrev 2014-12-10 18:29:46 följande:

Jag är i vecka 6 (5+4) men känner typ ingenting... mår lite illa ibland på kvällen, lite hungrigare kanske och molvärk ibland men det är verkligen inga starka symptom..  Vågar inte riktig tro på att man är gravid när man inte känner något. Jag vet att det var ungefär lika i min förra graviditet så egentligen borde man inte oroa sig men man gör ju lätt det ändå...  

Jag har som tur var ett VUL nästa vecka (den 19e) och jag hoppas innerligt att vi får se ett hjärta då!! 

Åh va spännande med vul!!

Jag är i v 5 (4+3) idag. 
    Jag ska snart på resa så jag tar och ringer och får inskrivning tidigast i slutet av januari när jag kommer hem, borde då vara i vecka 11. 

Nu minns jag inte riktigt nör man brukar börja lyssna på hjärtljuden, är det kring vecka 13-15 nånting..? DET längtar jag till iaf!
  • Minxy
    familjenl skrev 2014-12-10 18:29:46 följande:

Kul med VUL!

Jag är bara i v. 4 (3+6) än.

Har fått tid hos min bm den 7 januari - hon gör VUL ibland, så kanske får jag se något då :)
  • Minxy
    pedestrian skrev 2014-12-10 18:37:18 följande:

Jag känner också i brösten och så är jag hungrig ofta! Inte bra att börja äta massa redan smile5.gif Och så har jag hög puls. Nån mer som har det?? Tänker mest på det när jag ska lägga mig och sova.

Hög puls har jag också + tungt att andas. Väldigt irriterande, har för mig att jag hade så när jag väntade ett av de tidigare barnen också, men minns inte vilket.
  • Hildes mamma

Hej, jag är också gärna med! Plussade för några dagar sedan. 5 +3 idag BF 7/8.

Hade ca 4 dagars blödning strax innan BIM, men plussade en vecka efter det

Jag hade precis samma start på min förra graviditet och det gick ju bra, så jag känner mig inte jätteorolig konstigt nog. Kanske för att jag känner mig mer och mer illamående för varje dag nu....

• Fwoida

Om jag har räknat rätt så är jag i V5 (4+1) ska göra VUL 7 januari så får reda på rätt vecka då :) känns så jäkla långt kvar bara! Hoppas veckorna går fort :)

Svar på tråden Bf Augusti 2015