• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • becca87

Huh jag jobbar på att få ner mitt kaffedrickande... Men det är verkligen inte lätt! Ja som i vanliga fall dricker massor av kaffe , 6-10 koppar/dag...

Och denna vecka jobbar jag natt ... Inte lätt utan kaffe , men har hållet mig till 2 koppas kaffe och en kopp the * klapp på axeln*

????

• Sara H
    Micapela skrev 2014-12-09 21:56:17 följande:

Hej! Jag är en 30 årig mamma med en dotter på 18 månader snart och har tagit positiva graviditetstest igår! Senaste mensen började den 26/10 och har pcos så har ingen aning om vilken vecka?! Är med i en supergullig Juni 2013 grupp från familjeliv som blev en Facebook grupp. Vi ses ganska ofta, det blir dock inte så mycket nu när många jobbar. Hoppas att vi kan bubbla om våra förväntningar på våra augusti bäbisar här tillsammans! Finns det någon fb grupp? Kram!

Hej alla nya, och grattis!

Det finns en hemlig FB-grupp, lägg till Emelie Nikell som vän så lägger hon in er i gruppen.
  • idasss
    Lilla Grodan och Älgen skrev 2014-12-10 07:14:46 följande:

Kan ingen se att man är med i gruppen eller skriver någonting då? Vill inte att detta ska komma ut på fejjan ännu!!

Nej, ingen på FB kan se att du är med i gruppen, eller kommenterar. 
    Tror du inte ens kan söka på den. :)
  • Jossan123

Hejsan!
    Jag hoppar också in i tråden. Jag plussade igår och har bf runt 15 augusti med mitt andra barn :D Vill gärna vara med i facebookgruppen, har initialerna JL. 

• ullis1990

Halloj! Jag hoppar in här.. plussade idag ingen aning om senaste mens/äl. Detta var inte planerat men ack så välkommet!

Har ansökt att bli vän med emelie och vill med i fb - gruppen. Ulrika Pettersson heter jag

• charlotta1985

Har en väninna som gick med i en fb- gravidgrupp. Det syntes i händelseloggen till höger, men inte på hennes sida eller bland hennes grupper... Men det kanske var andra inställningar. Jag väntar nog lite för säkerhets skull :)

Svar på tråden Bf Augusti 2015