• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Emmaapersson

Plussade idag på bim-1, så jag är bara i vecka 4 just nu :D

BF 22/8 :D

Har en dotter på 3 år:)

• Sara H

Till alla er som funderar på att gå med i FB-gruppen!

Den är hemlig, inga av era vänner kan se att ni är med där och det går inte heller att söka på gruppen.

Så ni kan vara helt lugna med att det inte läcker ut info!

• Lilo
    Emmaapersson skrev 2014-12-10 14:54:51 följande:

Grattis!
  • Minxy
    Emmaapersson skrev 2014-12-10 14:54:51 följande:

Grattis :)
  • Lilo

Hur mår ni annars, är det någon som har nå symptom?  

Jag har bara lite ömma bröst och kissar lite oftare än vanligt. Men annars mår jag finemang! Och jag hoppas att det håller i sig! 
    Tidigare graviditeter har jag mått som en prinsessa, och hoppas på detsamma denna gång!

• Lilo

Och på tal om fb gruppen, så vågar jag inte gå med där. Är livrädd för att råka posta inlägg fel eller något i misstag. 

Men jag hoppas att någon av er stannar här med mig! Blir ensamt annars

• Minxy
    Lilo skrev 2014-12-10 15:56:25 följande:

Och på tal om fb gruppen, så vågar jag inte gå med där. Är livrädd för att råka posta inlägg fel eller något i misstag. 

Men jag hoppas att någon av er stannar här med mig! Blir ensamt annars smile2.gif

Jag stannar här Lilo! :)

Jag har absolut noll symptom förutom lite ömma bröst. Inte särskilt kissnödig, inte tröttare än vanligt.

Jag har också mått toppen i mina tidigare graviditeter, inget illamående, halsbränna eller liknande :)
  • Lilo
    Minxy skrev 2014-12-10 16:49:54 följande:

Jag stannar här Lilo! :)

Jag har absolut noll symptom förutom lite ömma bröst. Inte särskilt kissnödig, inte tröttare än vanligt.

Jag har också mått toppen i mina tidigare graviditeter, inget illamående, halsbränna eller liknande :)

Tack!

Kan bli lite lätt pinsamt om jag ska sitta och prata för mig själv
  • Fwoida

Jag stannar också här :) jag har väldigt ömma bröst och en del illamående till och från men annars okey :) detta är min första graviditet så har inte så mycket att jämföra med :P

• Lilo
    Fwoida skrev 2014-12-10 17:27:26 följande:

Jag stannar också här :) jag har väldigt ömma bröst och en del illamående till och från men annars okey :) detta är min första graviditet så har inte så mycket att jämföra med :P

Spännande!!

Och tack för att du stannar!
Svar på tråden Bf Augusti 2015