Bf Augusti 2015
Hoppar in här :) jag plussade igår efter 1 år och 2 försök med ivf. Är det nån som vet hur man räknar ut vilken vecka man är i när man gjort ivf? Satte in ägg 24 november :)
Hoppar in här :) jag plussade igår efter 1 år och 2 försök med ivf. Är det nån som vet hur man räknar ut vilken vecka man är i när man gjort ivf? Satte in ägg 24 november :)
Jag kontaktade mvc igår och skulle komma på första mötet nu på tisdag. Tror dock det är för att ivf räknas som riskgraviditet. Sahlgrenska sa iaf att kontakta dom så fort som möjligt. Ska på VUL 7 januari och då är jag i v9 enligt mina beräkningar så hoppas verkligen man får se ett litet hjärta :)
Jag stannar också här :) jag har väldigt ömma bröst och en del illamående till och från men annars okey :) detta är min första graviditet så har inte så mycket att jämföra med :P
Om jag har räknat rätt så är jag i V5 (4+1) ska göra VUL 7 januari så får reda på rätt vecka då :) känns så jäkla långt kvar bara! Hoppas veckorna går fort :)
Mina initialer är FE :)
Tog ett till test idag och är glad att det är mycket starkare än för en vecka sen :D känns mycket bättre nu :)
Imorgon går jag in i vecka 9! Det känns helt underbart men jag är illamående som bara den och spyr hela förmiddagarna Jag har testat kex mm direkt på morgonen och att ständigt äta små mellanmål, men det hjälper inte riktigt. Så tips mottages gärna!
Nån som vet om det kan sluta göra ont i brösten bara sådär? Igår var jag jätteöm och idag känner jag typ ingenting. Är jätteorolig nu! :(
Jag är 25 år och jobbar som undersköterska i Åmål :) detta är vårt första barn. Tyvärr så gick jag och min sambo isär dagen innan jag plussade så mitt liv just nu är inte så roligt. Ligger och gråter ena stunden för att jag saknar honom så mycket och andra stunden sitter jag och tänker på hur bebisen kommer se ut och vad den ska heta :) men jag hoppas att det kommer bli vi en dag igen :)
Oj, jobbigt läge. Men grattis till graviditetn hur som helst, det är ju något magiskt med att ha ett litet barn i magen oavsett hur rörigt det är omkring. Hitta glädjen i det lilla livet därinne i alla fall.
Vet pappan om att du är gravid ännu?